316 Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Tenker på til eget bruk, eller ute i trafikken når du møter biler.. Kjøpte meg noen nye pærer til 850'en for en stund siden, kjøpte da noe som heter for "Cool Blue". De gir et vannvittig bra og klart lys. Etter denne innvesteringen har jeg begynt å stirre på lysene jeg møter langs veien, for å se hvilke som er irriterende, og hvilke som er behagelige. De skikkelige "gule" lysene er jo urstøgge, for å si det mildt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Jeg foretrekker Xenon i hovedlysene og vanlig halogen-pærer i tåkelysene. Foretrekker også de originale pærene i angel eyes. Ikke must med Xenon i fjernlysene, men er det der.. ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Nå tenker jeg trådstarter blir glad. Jeg foretrekker gul xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 Det er et helvete å møte sånne lys, dessverre men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Jo svakere lys man møter jo bedre er det, altså svake vanlige gule pærer Skulle jeg valgt selv ville jeg såklart hatt sterke xenon med skikkelig hvitt lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselDog Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Xenon både på egen og møtende bil. Grunnen er enkel, de justerer seg selv, og blir dermed i utgangspunktet aldri blennende. Det kjører mange der ute med lys som er feiljustert. Ellers er jeg enig med Saltkjelen når det kommer til ringene, det er penest med org. ringer med org. pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Hadde noen xenon-look pærer fra dybvik-trading.. de sugde mildt sagt. Holdt ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 jeg kjøpte hb4 xenonlook pærer hos dybvik og de var så og si lik de vanlige jeg hadde fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Som nevnt tidligere her jeg svært godt fornøyd med Hella Xenon H1 på touringen... Er vanlige H1 med Xenon "effekt" kjøpt hos Wurth. Dritdyre, men varer lenge og gir et sterkt lys som gjør at refleks fra trafikkskilt på natten nesten blir i meste laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Xenon definitivt...har akkurat montert på min og angra ikkje eit sekund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 men har folk her erfaring med hvilke merker som er best? På shell her hjemme har de osram blue-etellerannet. 90% more light, 10% whiter bla,bla,bla. Er de bra? koster 400 spenn for paret tror jeg.. Philips har vel også bra pærer, men ikke vet jeg hvilke som er best..? Kjøpte xenonsett til langlysene på min e46, men jeg lurer på om jeg skal drite i å montere det. Store transformatorer i motorrommet, dårlige pæreholdere som om mulig var enda dårligere enn de orginale og en god del ekstra ledninger gjør det ikke fristende nokk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Adaptive (svingbare) bi-xenon må jeg se er helt konge Når jeg i tillegg har fått LED pærer til AE er iallfall jeg fornøyd. Ser her at det er endel som sier at de fortrekker orginale "gule" AE, men hvor mange har egentlig sett en nyere BMW som har AE orginalt med LED pærer som matcher xenonlysa, jeg har aldri sett noen før jeg fikk det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 ice blue eller no sånt fra toyota bruker jeg (billig da jeg jobber der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Har biltema sine "blå" pærer i 55W versjon, lyser ikke særlig blått, men heller ikke så gult som org. pærenne 100W versjonen lyser litt mer blått, men ikke for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 På shell her hjemme har de osram blue-etellerannet. 90% more light, 10% whiter Er noe lignende det jeg bruker nå, lyser ikke blått i det hele tatt. Men det lyser mer, og klarere. Pærene skal visstnok ha halvparten av levetiden til de "gule" men who cares.. Kostet ca 400 for paret, kjøpte de på torshov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå