Johnny Bravo Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 er de piaa pærene h7? Isåfall, selger du et par? Å hva heter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Det er H7 ja, Er på vei over dammen. Kan godt selge deg et par.¨ De heter PIAA XTREME FORCE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Handla sånne "super blue" pærer fra GE (General Electric) fordi jeg får dem billige. Og det er ikke forskjell fra vanlige pærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Det er H7 ja, Er på vei over dammen. Kan godt selge deg et par.¨De heter PIAA XTREME FORCE. aha.. kunne tenkt meg et par av de Super Plasma GT-X jeg, 6000K. Da hadde det stått i stil med resten, men hva skal du ha for et par av de du får da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mINKEN525 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Jeg kjøpte nettopp Osram Nightbreaker pærer i nær og fjernlys og Osram Cool Blue i parklysene. Funker fint, ble mye bedre lys enn de som var orginalt. Det hele kostet meg 570,-. Var verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg kjøpte også Osram Night Breaker nylig. Den skulle være bedre enn Osram Silverstar som jeg hadde tidligere, men jeg kan ikke akkurat si jeg ser noen forskjell. Uansett er begge to bedre enn standard pære, dog med litt kortere levetid og høyrere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå