Richie85 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Bilen har kommet seg mye fra det originale preget den hadde da vi var på vårmønstring i fjor, pent! Hehe, bilen var veldig org da! Vil nok bli en litt annen bil å se i år;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Senk gjorde seg ja! Hva av senk fra H&R er det? Dette er H&R 35-/25mm, ble i grunn riktig senk. Må få satt på 19" for å se hvordan høyden blir da, mulig jeg kanskje setter på en senkeskål om det skulle bli for "høy" avstand i hjulbuen foran.. Bilder kommer så fort jeg får gjort noe mer, er i gang med tankearbeidet med å montere hekkskjørtet.. ordentlig tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei...Godt å høre du er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei...Godt å høre du er fornøyd! hey! er kjempe fornøyd! Skulle skrive pm til deg å vise bilde, men da har du kanskje sett:P blir nok litt penere når jeg får av de forferdelige vinterhjulene!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Meget, meget pent, Richie.. Kommer til å bli griselekkert med sommersko. Er du fornøyd med H&R fjærene eller er de i stiveste laget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Meget, meget pent, Richie.. Kommer til å bli griselekkert med sommersko. Er du fornøyd med H&R fjærene eller er de i stiveste laget? Takk takk Saltkjelen! Blir nok bedre med en gang jeg får på sideskjørt, hekkskjørtet fra ac schnitzer og M3 speilene.. det må bare lakkeres:P gleder meg da! H&R fjærene er ikke for stive, klart stivere enn hva bilen var fra før, men dog ikke irriterende enda.. Når det er sagt kan jeg godt forstå BMW Smurfen som jeg handlet disse av, at det ikke er ideelt å ha disse påmontert bilen med en 6mnd gml baby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 Haha.. meg og disse sommerhjulene. Var å hentet meg sommerhjul i dag, falt tilbake på BMWs pene M-Parallel.. Tror det skal bli bra jeg.. Var å vurderte BBS CH i 19", men med tanke på pris og utseende tror jeg M-Parallel blir vel så fint! Gleder meg til våren nå! Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 ble pent med splitters og senk.. blir bra til sommerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Looking good! Nå mangler du bare \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Mangler mye jeg Tommy Men facelift ja.. men skal jo selge bilen etterhvert, så det gidder jeg ikke koste på.. men hva er det jeg ser inne i fangeren din.. en liten IC??? Har du noe jeg ikke har fått med meg under panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Da har jeg vært uten bil denne helgen.. Bilen står på jobben passende demontert slik at den ikke er kjørbar dessverre. Ingen alvorlig greie, bare tatt av alt som skulle bli lakkert og fått lakkert dette. Hekkskjørtet er påmontert bakfangeren bla... Kommer bilder fortløpende når plastikken er montert og speilene er koblet.. Venter på sommerhjul jeg nå altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Oppdatering: Beklager dårlig kvalitet på bildene, dette er tatt kjapt med mobilkamera mens jeg ventet på fruen. Bilen er utrolig møkkete! Bedre bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 21, 2009 Share Skrevet Mars 21, 2009 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Det hekkskjørte var knall. Fra den vinkelen fikk jeg i grunnen følelsen av å se på en større bil enn en 3-serie. Kanskje fordi jeg har sett noe lignende på en femmer Men bilen din er blitt lekker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 ja..hekken var dritkul! hvor fikk du fatt i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå