Maggi Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Heisann folkens! Er ny på dette forumet, og tenkte jeg skulle debutere ved å spørre om råd angående felger til min BMW Z4. Bilen er satt bort for vinteren, men jeg tenkte å premiere meg selv ved å kjøpe et par fete felger til sommeren. Nå har jeg originale 17" på bilen som i og for seg ser greit ut (se bilde), men etter at de har blitt litt kantkjørte så føler jeg at et par 18" eller 19" er på plass. Bilen sporer faktisk litt med de 17" som står på, kan det ha noe med dekktypene å gjøre? Kjører ikke run-flat heller. Uansett, kunne tenke meg et par 18" eller 19" - vil dette gjøre stor forskjell med tanke på sporingen i forverret retning? Er det noen her som har Z4 og har erfaring med de forskjellige felgstørrelsene? På forhånd takk for tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 I og med at nyere BMW'r har såpass store hjulbuer, så ville jeg gått for 19". Her har du noe bilder av Z4 med 19" Hamann felger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Har kjørt en del z4 med både 18 og 19 og jeg synes det er helt greit. Du bør senke bilen hvis du beveger deg over på 19 den blir litt høy uten litt senk. Valg av dekk har en del å si på om det sporer eller ikke, men hva jeg har kjørt på vt jeg ikke. Har kumo nå og det funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 19" helt klart.. En sportsbil skal ha fete lisser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 jeg ruller med 19" på min, og det ser ca sånn ut: er ikke plaget noe nevneverdig med sporing, kjører med Dunlop dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Z4 med 19" M3 CSL replica felger og original aerodynamikkpakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Her er en Z4 M Coupe med det som er ut for å være 19" Mange flere bilder her: http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=104246 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 jeg ruller med 19" på min, og det ser ca sånn ut: er ikke plaget noe nevneverdig med sporing, kjører med Dunlop dekk BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Her er en Z4 M Coupe med det som er ut for å være 19"Mange flere bilder her: http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=104246 HRE C20! Mine drømmefelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Her er en Z4 M Coupe med det som er ut for å være 19"Mange flere bilder her: http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=104246 HRE C20! Mine drømmefelger Vet du hvem i norge som forhandler disse? og evt. ca pris?? 8,5X19 / 9,5X19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Det er ingen i Norge som forhandler HRE så vidt jeg vet. De er custom felger som lages på bestilling med valgfritt innpress. C20 modellen i 19" koster vel ca 8-10 000 kr pr felg i usa. I tillegg kommer frakt og moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå