///MPower Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 koed har visst, men tar jo litt tid før du har det da.
KingB Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Yess! Sommern er her. Mye har skjedd med bilen i våres, men jeg har dessverre ikke orket oppdatere noe på forumet her... (Motor har vært ute og blitt pakket om. Ny vannpumpe, starter, radiator +++++. Understell pulverlakkert. Alle skruer og muttre galvanisert. Motorrom lakkert. Store bremser montert ++.) Var en tur på BMWCCN's Vårmønstring på ValleHovin i dag. Er det noen som har bilder, så er det bare å legge ut..
Pedi Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Det jeg digger med deg og denne bilen, KingB, er at i tillegg til at den har et rått stuk, superfin utstillingsfinish - så har den jaggu skilter og brukes det den er god for på bane. Det er ikke mange (om noen i det hele tatt) som matcher den settingen der. Pedi er imponert. Til de grader.
Evenol Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Var borte å titta på bilen din på Valle Hovin. Må bare få lov til å si at det er det mest strøkne motorrommet jeg noen gang har sett på en E34.
KingB Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Det jeg digger med deg og denne bilen, KingB, er at i tillegg til at den har et rått stuk, superfin utstillingsfinish - så har den jaggu skilter og brukes det den er god for på bane.Det er ikke mange (om noen i det hele tatt) som matcher den settingen der. Pedi er imponert. Til de grader. Takk Pedi! Bilen skal brukes! Det var derfor jeg kjøpte den Var borte å titta på bilen din på Valle Hovin. Må bare få lov til å si at det er det mest strøkne motorrommet jeg noen gang har sett på en E34. Takk for det! Har jobba mye med det, så det er hyggelig at du likte det
joachim sørlie Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 var og tittet litt jeg og, det har virkelig skjedd ting i vinter kan man si sykt strøkent som alle andre sier så veldig riktig ut når du kjørte ut når du dro!
KingB Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 var og tittet litt jeg og, det har virkelig skjedd ting i vinter kan man si sykt strøkent som alle andre sier så veldig riktig ut når du kjørte ut når du dro! Thanx
bmwe30is Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 nydelig. kan vel ikke bli bedre nå? savner bilder av understellet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå