Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet

Yess!

Sommern er her. Mye har skjedd med bilen i våres, men jeg har dessverre ikke orket oppdatere noe på forumet her... :(

(Motor har vært ute og blitt pakket om. Ny vannpumpe, starter, radiator +++++.

Understell pulverlakkert. Alle skruer og muttre galvanisert. Motorrom lakkert. Store bremser montert ++.)

Var en tur på BMWCCN's Vårmønstring på ValleHovin i dag. Er det noen som har bilder, så er det bare å legge ut.. :)

p5058308.jpg

p5058302.jpg

8)8)

Skrevet

Det jeg digger med deg og denne bilen, KingB, er at i tillegg til at den har et rått stuk, superfin utstillingsfinish - så har den jaggu skilter og brukes det den er god for på bane.

Det er ikke mange (om noen i det hele tatt) som matcher den settingen der.

Pedi er imponert. Til de grader.

Skrevet

Var borte å titta på bilen din på Valle Hovin. Må bare få lov til å si at det er det mest strøkne motorrommet jeg noen gang har sett på en E34.

Skrevet
Det jeg digger med deg og denne bilen, KingB, er at i tillegg til at den har et rått stuk, superfin utstillingsfinish - så har den jaggu skilter og brukes det den er god for på bane.

Det er ikke mange (om noen i det hele tatt) som matcher den settingen der.

Pedi er imponert. Til de grader.

Takk Pedi! Bilen skal brukes! Det var derfor jeg kjøpte den ;)

Var borte å titta på bilen din på Valle Hovin. Må bare få lov til å si at det er det mest strøkne motorrommet jeg noen gang har sett på en E34.

Takk for det! Har jobba mye med det, så det er hyggelig at du likte det :)

Skrevet
var og tittet litt jeg og, det har virkelig skjedd ting i vinter kan man si :) sykt strøkent som alle andre sier :)

så veldig riktig ut når du kjørte ut når du dro! :D

Thanx :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...