caaatooo Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hadde jo ikke blitt feil med M5 fangeren heller da Hvor lang tid tar det å få 4-rørsanlegget da? Eisenmann skal vel lage det først gjerne.. Går btw en sølv/koksgrå e61 med 4-rør her i bergen! Ser fett ut! Tror det er en 535, da tullingen har limt en M foran merket og fjernet 5 tallet..(selvsagt for stort M-merke) Så logoen på denne forholdsvis dyre bilen lyder ///M35 Skjønner ikke at det går an altså.... men nok om det.. Det er en 535Diesel det. Ser nice ut. den Vi må få noen bilder av bilen din caaatooo Bilder kommer straks delene er montert, hehe.. Men jeg kan sikkert ta noen til helgen, skal ha "date" med bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hehe.... Gleder meg til å se noen skikkelige bilder av gliset ditt. Det er artig at det er "mange" her inne som har kjøpt seg E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Hehe.... Gleder meg til å se noen skikkelige bilder av gliset ditt. Det er artig at det er "mange" her inne som har kjøpt seg E60. Ja, det er kjempemorsomt Det er mange som har fine planer for dem også, noe som jo er ekstra morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Man må jo gjøre sitt for å ikke framstå som en 60 åring hehehe. Lurte på om noen visste om f.eks. eksosbakpotten til E39 ville passe til E60 eller om det er forskjellige systemer. Dette vet vel kanskje du caaatooo eller saltkjelen om passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Man må jo gjøre sitt for å ikke framstå som en 60 åring hehehe. Lurte på om noen visste om f.eks. eksosbakpotten til E39 ville passe til E60 eller om det er forskjellige systemer. Dette vet vel kanskje du caaatooo eller saltkjelen om passer? Dette vet jeg ikke, kanskje Saltkjelen eller noen andre vet? Jeg tror neppe at det er "bolt on", men med litt ombygging av fester så skulle det nok passe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 For greien er liksom at jeg får tak i dette gjennom jobben og da sparer jeg myyyyye penger. Lurer på å bestille bare for å sjekke om det faktisk går an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 For greien er liksom at jeg får tak i dette gjennom jobben og da sparer jeg myyyyye penger. Lurer på å bestille bare for å sjekke om det faktisk går an. Er det to eller fire rørs du vurderer? To rørs tror jeg ikke skal by på så mye problemer med tanke på en evt. ombygging. Fire rørs kan derimot nok by på noen utfordringer, kanskje særlig mht. hjulbrønnen. Men dette vet jeg ikke sikkert, og det kan like gjerne være "bolt on" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Pga. bakfangeren jeg har bestilt meg så blir det 2 hulls. Siden jeg "bare" har 520i så syns jeg ikke det blir helt rett for min del med 4 rørs selv om det er dritfett med 4 rørs Det er noe annet med en 525i. Den går nå mye bedre enn en 520i gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Pga. bakfangeren jeg har bestilt meg så blir det 2 hulls. Siden jeg "bare" har 520i så syns jeg ikke det blir helt rett for min del med 4 rørs selv om det er dritfett med 4 rørsDet er noe annet med en 525i. Den går nå mye bedre enn en 520i gjør. Om den går så veldig mye bedre vet jeg ikke, men jeg merker nokså stor forskjell fra min tidligere E39 520iA på 170 hk. Har du noen tråd om din bil? Var det din bil som var avbildet i Gatebil-bladet som er ute for salg nå? Lurer på om jeg så den da jeg var i Bergen i begynnelsen av Desember..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Det var min bil som var i Gatebilbladet ja. Er ikke til salgs lengre, tror jeg Min bil tråden finner du i signaturen min Tror nok at en 525 er verdt pengene sine. Jeg syns ikke at min BMW går noe spesielt dårlig men mye vil ha mer vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Alt er vel mulig, men er vel kanskje litt om og men å få en eksospotte fra E39 over på en E60. Som du sikkert skjønner aner jeg ikke, har aldri vært borti noen som har vurdert dette, ikke tanken engang. Svendsen eksos kan jo ordne noe til deg for en grei penge.. Blir bra med disse oppgraderingene caaatooo.. Gleder meg virkelig til å se noen skikkelige bilder av grombilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det var min bil som var i Gatebilbladet ja.Er ikke til salgs lengre, tror jeg Min bil tråden finner du i signaturen min Tror nok at en 525 er verdt pengene sine. Jeg syns ikke at min BMW går noe spesielt dårlig men mye vil ha mer vettu. 525 motoren har nok krefter til vanlig bruk. Men det hadde jo likevel vært morsomt med en kompressor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Blir bra med disse oppgraderingene caaatooo.. Gleder meg virkelig til å se noen skikkelige bilder av grombilen.. Skikkelige bilder blir å komme med tid og stunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 For en bil, og flott utgangspunkt! Ser du satser på samme greia som meg med lys sølv og sorte detaljer! Når legger du ut bilder av hvordan grilen ble? Får man ikke kjøpt disse ferdig lakkert? Regner med det er du som er kompis med/studerer med Harald S? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hei, og tusen takk Er godt fornøyd med dette utgangspunktet, føler at det ikke er så altfor mye som skal til for å få den "fin".. Jeg har ikke funnet tak i sort grill annet enn matt sort og i karbon. Har ikke fått montert den enda, blir nok å gjøre det når jeg får alle delene lakkert. Vurderer enda om jeg skal bytte ut kromnyrene, er fortsatt usikker på hva som egentlig blir penest. Stemmer det at jeg er studiekompis med Harald, vi deler til og med kontor - virkelig en trivelig kar Han har fortalt at du "endelig" tok til "vett" å kjøpte deg BMW.. Gleder meg til å se bilder av bilen din - og kanskje jeg til og med får se den IRL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå