Gå til innhold

Min nye bil: '07 BMW 525iA

Share

Anbefalte innlegg

Det ble liksom ikke så mye å glede seg over...

Jeg har fått tilsendt feil M5 speiler, slik at de ikke passer til bilens kontakter. Dessuten passer ikke speilhuset og speilglasset overens. Veldig kjipt, men Koed virker serviceinnstilte og gjør det de kan for at saken skal ordne seg. Men at bilen får på seg M5 speil før påske er bare å glemme først som sist. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag kom eksosen! :D :D

Har ikke fått hentet ut pakken enda, men skal gjøre det litt senere. Bilder kommer i kveld :) Time til montering av eksos og senkesett er også bestilt, blir gjort 1. - 2. april. Ser fram til det.. :)

Har også sendt M5 speilene tilbake til Koed, og venter nå på nye. Håper det ikke tar så altfor lang tid, for nå vil jeg ha bilen ferdig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende caaatooo :D Kjedelig med at du har fått feil speil og slikt, men enda godt er det at alt lar seg ordne - selv om det tar litt tid. Gleder meg til å se masse bilder av bilen med oppgraderingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh caaatooo! Du gjør alle de riktige tinga med E60'n 8) .

men det er desverre altfor kostbart.. :?

Bare å hive inn Lotto, Viking Lotto, Joker Onsdag & Lørdag, Tipping & V75 (66 mill til helga) kuponger Saltmannen! For slik eksos hadde vært digg på din ride :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er desverre altfor kostbart.. :?

Bare å hive inn Lotto, Viking Lotto, Joker Onsdag & Lørdag, Tipping & V75 (66 mill til helga) kuponger Saltmannen! For slik eksos hadde vært digg på din ride :P .

Det hadde absolutt vært herlig det, men for tiden er det båtkjøp som står på tråden og da blir nok bilen desverre nedprioritert. Jeg må mao. nøye meg med Hartge oppsett og gromme sommerhjul.. Men det får vi se på etterhvert.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Saltkjelen og Steffan C ;) Jeg gleder meg til å få alt montert på bilen, få justert senkesettet i rett høyde og få lagt om til sommerhjul, da blir det bra 8)

Steffan C: Garanterer du en total gevinst på 66 mill. så skal jammen sant jeg også slenge inn ett par kuponger til helga ;)

Saltkjelen: Jeg har en gammel Hansvik 16,5 foting med 25 hk Mercury motor du kan få kjøpe for en rimelig penge, i alle fall til en såpass rimelig pris at du har penger igjen til eksos sammenlignet med prisen på den båten du nok vurderer å kjøpe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å stjele eksosanlegget av bilen din når jeg drar til Tromsø. For da må jeg ha bakfangeren din også, og det blir så jævlig med montering! :?

Jeg gleder meg ikke jeg heller, først og fremst fordi jeg da blir fri for både eksosanlegg og bakfanger ;) Men det verste er at jeg ikke blir å tørre å stoppe deg under demonteringa, for du er så mye større og sterkere enn meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter faktisk om dagene å funderer på å selge bilen, selv om delene og alt er kommer og klart til montering.. er nokså lei bil for tida, og særlig alle de kostnadene det innebærer :(

Hvis det er noen som er interessert eller vet om noen som kan være det, så er det bare å sende en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter faktisk om dagene å funderer på å selge bilen, selv om delene og alt er kommer og klart til montering.. er nokså lei bil for tida, og særlig alle de kostnadene det innebærer :(

Hvis det er noen som er interessert eller vet om noen som kan være det, så er det bare å sende en PM :)

Uff, det er kjedelig.. :( Du kan jo starte med å sende meg eksosanlegget og de elektrisk innfellbare speilene - så er du jo kvitt bekymringen og utgiften det innebærer.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...