caaatooo Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Sitter faktisk om dagene å funderer på å selge bilen, selv om delene og alt er kommer og klart til montering.. er nokså lei bil for tida, og særlig alle de kostnadene det innebærer Hvis det er noen som er interessert eller vet om noen som kan være det, så er det bare å sende en PM Uff, det er kjedelig.. Du kan jo starte med å sende meg eksosanlegget og de elektrisk innfellbare speilene - så er du jo kvitt bekymringen og utgiften det innebærer.. Blir det til at jeg bestemmer meg for salg, så kan du få kjøpe dem til en gunstig pris Men huff, det er jammen ikke lett.. jeg har ikke lyst til å selge, mens på den andre siden har jeg lyst til det.. det er sikkert bare en snål tanke jeg har fått i hodet, som jeg håper vil forsvinne nokså snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Sitter faktisk om dagene å funderer på å selge bilen, selv om delene og alt er kommer og klart til montering.. er nokså lei bil for tida, og særlig alle de kostnadene det innebærer Hvis det er noen som er interessert eller vet om noen som kan være det, så er det bare å sende en PM Huff, dette er nesten helt forferdelig lesning . Får håpe for din del, at dette er tanker som forsvinner i løpet av påska . Men hvis det blir salg, så må du nesten kreve politiatest fra vedkommende! Dette smykket må ikke havne i hendene til en surrekukk, som ikke tar vare på den videre . Desverre for meg, er prisen på denne "way over" av hva jeg kan bruke på bil nå! Det hjelper jo heller ikke, at jeg ikke har fått noen tlf. fra Hamar i kveld . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Det er helt vanlig å få slike ideer. Dessverre rekker man noen ganger å selge bilen før man skjønner at dette ikke er noen man bør gjøre. Ble også totalt lei av bil og alle kostnadene i fjor. Etter 2 månder i en V70 var jeg helt knust. Ingenting å bruke den tiden og tanker på som tidligere gikk til bil. Og pengene jeg sparte ble ikke brukt til noe.... Hadde ingen gnist til å bruke penger! Selger du bilen Cato, så blir du å angre som en hund til våren! Og det er helt sikkert at du blir å kjøpe noe nytt og relativt dyrt. Men det blir å plage deg ekstremt at den nye bilen ikke kan måle seg med den gamle! For bilen du har nå er ganske optimal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Kjøper gjerne eisenmannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Sitter faktisk om dagene å funderer på å selge bilen, selv om delene og alt er kommer og klart til montering.. er nokså lei bil for tida, og særlig alle de kostnadene det innebærer Hvis det er noen som er interessert eller vet om noen som kan være det, så er det bare å sende en PM Huff, dette er nesten helt forferdelig lesning . Får håpe for din del, at dette er tanker som forsvinner i løpet av påska . Men hvis det blir salg, så må du nesten kreve politiatest fra vedkommende! Dette smykket må ikke havne i hendene til en surrekukk, som ikke tar vare på den videre . Desverre for meg, er prisen på denne "way over" av hva jeg kan bruke på bil nå! Det hjelper jo heller ikke, at jeg ikke har fått noen tlf. fra Hamar i kveld . Det er helt vanlig å få slike ideer. Dessverre rekker man noen ganger å selge bilen før man skjønner at dette ikke er noen man bør gjøre. Ble også totalt lei av bil og alle kostnadene i fjor. Etter 2 månder i en V70 var jeg helt knust. Ingenting å bruke den tiden og tanker på som tidligere gikk til bil. Og pengene jeg sparte ble ikke brukt til noe.... Hadde ingen gnist til å bruke penger! Selger du bilen Cato, så blir du å angre som en hund til våren! Og det er helt sikkert at du blir å kjøpe noe nytt og relativt dyrt. Men det blir å plage deg ekstremt at den nye bilen ikke kan måle seg med den gamle! For bilen du har nå er ganske optimal. Tusen takk for "støttende" ord I natt var jeg fire timer ute i garasjen å vaska og pusset på bilen, har nesten ikke hjerte til å kvitte meg med den. Det er trolig den siste "nye" bilen jeg får mulighet til å ha på mange, mange år før kone, barn, hus etc. etc. blir å drepe økonomien min. Så jeg tror nesten at jeg bare kjører løpet ut å får den ferdig, for da vet jeg at jeg ikke blir å greie å selge den med det første Gaute: Jeg har tenkt akkurat de samme tankene som deg! Uten bilen forsvinner liksom "livsgnisten"; man får knapt noen glade tanker å tenke på om dagen. Men bilen blir man liksom litt mer gira i det daglige Kjøper gjerne eisenmannen Blir det, mot formodning, salg så lover jeg å gi beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Da er det bestemt at du beholder den! Penger trenger man kun til bil. Har man ikke dyr bil går alle penger til fest og reising. Og hadde valgt femmern din mange ganger før fest og reiser! Er ikke du snart ferdig utdanna, og går en trygg og trolig høy inntekt i møte innen kort tid? Det var sikkert bare en frustrasjon over at du fikk feil med speil leveransen som trigga en feiltanke om bilsalg. Husk at du er hva du kjører! Finner du ut hva du skal gjøre med grillnyrene? Kan man lakkere de sorte som du har med kun klarlakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Da er det bestemt at du beholder den! Penger trenger man kun til bil. Har man ikke dyr bil går alle penger til fest og reising. Og hadde valgt femmern din mange ganger før fest og reiser! Er ikke du snart ferdig utdanna, og går en trygg og trolig høy inntekt i møte innen kort tid?Det var sikkert bare en frustrasjon over at du fikk feil med speil leveransen som trigga en feiltanke om bilsalg. Husk at du er hva du kjører! Finner du ut hva du skal gjøre med grillnyrene? Kan man lakkere de sorte som du har med kun klarlakk? Er forhåpentligvis ferdig utdanna til våren og har flere jobbtilbud, så det er ikke det største problemet Regner med at speilene var en medvirkende årsak til at irritasjonen på bilen tok litt overhånd.. de har voldt litt hodebry, kan man trygt si Grillnyrene skal jeg få en kamerat som jobben på lakkverksted til å lakke etter arbeidstid. Han mente det ville bli best hvis vi både lakka nyrene sort, for deretter å sprøyte klarlakk på. Men det går helt sikkert å bare sprøyte klarlakk på dem slik de er. Og hvis man blir det man kjører, så er jeg en gammel Mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Er du lik meg kan sånne små "luksus problemer" ofte føre til at jeg gjør mye urasjonelle handlinger! Jeg har holdt på å bli gal de 2 siste dagene pga av problemer med angeleyes. Nå som det er i orden er bilen blitt vasket, og alt er på topp! Er bare å prøve slappe av å tenke at alt ordner seg til slutt. Du har jo tross alt feitere bil enn de fleste selv om du ikke har M5 speil på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 Er du lik meg kan sånne små "luksus problemer" ofte føre til at jeg gjør mye urasjonelle handlinger! Jeg har holdt på å bli gal de 2 siste dagene pga av problemer med angeleyes. Nå som det er i orden er bilen blitt vasket, og alt er på topp! Er bare å prøve slappe av å tenke at alt ordner seg til slutt. Du har jo tross alt feitere bil enn de fleste selv om du ikke har M5 speil på! Tusen takk for det, Gaute Vi har jo stortsett samme bil også, og det er flotte biler Jeg blir gal av slike "luksusproblemer", men det roer seg betraktelig når det løser seg - da blir alt fryd og gammen Tror jeg også begynner å bli nokså lei av å kun kjøre bruksbil, så når våren kommer og BMW'en blir tatt i bruk så blir nok salg bare en fjern tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Din bil er vel hakket eller 2 kvassere enn min. Du har en sånn man strengt tatt ikke trenger gjøre noe med. Alt ekstra blir bare prikker over i'er. Hvorfor bruker du ikke bilen hele tiden? Jeg hadde aldri greid å latt den stå! Harald hadde vel enda ikke sett bilen din etter det jeg forstod på ham..? Selg heller mærsja, åsså tar du i bruk bmw'en for alvor. Biler er til for å brukes! Femmern er jo en drøm på vinterføre! Jeg kjøpte btw den M5 spoilern hos hartgeya på forumet. Så blir spennende å se hvordan det blir.... Får den vel på i begynnelsen april engang. Skal bytte bakluka også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 18, 2008 Share Skrevet Mars 18, 2008 Neida, det blir nok ikke å selge skal du se, caaatooo.. Denne skal du ha mye glede av og kose deg med i laaang laaang tid fremover.. La om til sommerdekk idag, og jeg må si du har noe å glede deg til.. Skal bytte bakluka også da. Av ren nysjerrighet, hvorfor skal du bytte bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Din bil er vel hakket eller 2 kvassere enn min. Du har en sånn man strengt tatt ikke trenger gjøre noe med. Alt ekstra blir bare prikker over i'er.Hvorfor bruker du ikke bilen hele tiden? Jeg hadde aldri greid å latt den stå! Harald hadde vel enda ikke sett bilen din etter det jeg forstod på ham..? Selg heller mærsja, åsså tar du i bruk bmw'en for alvor. Biler er til for å brukes! Femmern er jo en drøm på vinterføre! Jeg kjøpte btw den M5 spoilern hos hartgeya på forumet. Så blir spennende å se hvordan det blir.... Får den vel på i begynnelsen april engang. Skal bytte bakluka også da. Stemmer det, Harald har enda ikke sett bilen.. litt flaut med tanke på at det er tre måneder siden jeg kjøpte den Men i jula, da jeg ødela radiatoren på Mercedesen, kjørte jeg 3000 km med BMW'en, og den funka bedre enn de to forrige BMWene jeg har hatt på vinterføre. Det blir bra med M5 spoileren, gjør et godt løft på hekken Skiftes bakluka på rustgaranti, eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2008 Neida, det blir nok ikke å selge skal du se, caaatooo.. Denne skal du ha mye glede av og kose deg med i laaang laaang tid fremover.. La om til sommerdekk idag, og jeg må si du har noe å glede deg til.. Har sett og kommentert i tråden din, det så virkelig bra ut! Og hvis det er tålig bra å kjøre med, så er det jo enda bedre.. Det jeg er redd for, er at hjulene kommer til å subbe opp i skjermene når jeg får senket bilen. Har du noe formening om dette vil/kan komme til å skje..? Hvor "trangt" er det mellom dekk og skjerm, både foran og bak? "Bare" to uker igjen til senkesett og eksos blir montert Tenker også å få tatt firehjulskontrollen på sommerhjulene, både for å få rett innstilling for minst mulig dekkslitasje, samt "rett" justering av bilens høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Neida, det blir nok ikke å selge skal du se, caaatooo.. Denne skal du ha mye glede av og kose deg med i laaang laaang tid fremover.. La om til sommerdekk idag, og jeg må si du har noe å glede deg til.. Skal bytte bakluka også da. Av ren nysjerrighet, hvorfor skal du bytte bakluka? Var en liten rustflekk i en sveis... Så var på BMW å fikk tatt bildet av den, som de sendte inn. Samme dag fikk jeg telefon om at jeg skulle på en ny bakluke. Så det var jo greit! Cato... Skulle du kjøre 20" ere? Og hvorfor senker du? Du er ikke redd for at bilen skal bli for "hard"...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Neida, det blir nok ikke å selge skal du se, caaatooo.. Denne skal du ha mye glede av og kose deg med i laaang laaang tid fremover.. La om til sommerdekk idag, og jeg må si du har noe å glede deg til.. Har sett og kommentert i tråden din, det så virkelig bra ut! Og hvis det er tålig bra å kjøre med, så er det jo enda bedre.. Det jeg er redd for, er at hjulene kommer til å subbe opp i skjermene når jeg får senket bilen. Har du noe formening om dette vil/kan komme til å skje..? Hvor "trangt" er det mellom dekk og skjerm, både foran og bak? "Bare" to uker igjen til senkesett og eksos blir montert Tenker også å få tatt firehjulskontrollen på sommerhjulene, både for å få rett innstilling for minst mulig dekkslitasje, samt "rett" justering av bilens høyde. Jeg tror det skal gå bra jeg caaatooo.. Foran skal det hvertfall ikke være noe problem. Jeg har jo også hørt det at E60 kan ta 11x" felger og E61 ta 10x" felger, så jeg er jo i grenseland. Får lillefingeren min mellom baksiden av felgen og mot innerskjermen etter at luftfjæringen har kjørt seg litt opp og ned. 2 uker går fort vet du, det kommer til å bli kjempebra. Må vel ta en 4 hjulskontroll etterhvert jeg også, men får se. Er jo lurt å gjøre det. Har du tenkt noe mer på Valle Hovin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå