SuperGaute Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Da påstår de nok feil. I det minste ville man funnet en link til de andre merkene på hjemmesiden til de aktuelle merkene da. Kan vel godt hende man får tak i det om man bare ringer nr. på hjemmesiden deres. Men nå er vi vel seriøst off topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Tøffel.. Tjaaa.. tidvis er jeg kanskje litt tøffel? Er vel derfor jeg har fått disse i gave fra henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Er visst kommet en ny autoglym som du heller kan prøve, sånn at du kan gi meg tilbakemelding. http://www.highdefinitionwax.com/ Selv om jeg vedder mye penger på at cartec er bedre, så er sikkert atoglymen mye lettere å få tak i. Noen som har sett denne i butikkene? Kan jo være at den er sinnsykt bra. Ser veldig eksklusiv ut! Kan godt ta å prøve det på bruksbilen, ser jo mye mulig at det er bra saker. Men jeg er bare så gira på å prøve Meguiers, siden jeg har hørt så mye skryt og go'ord om deres produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Haha!!! Er et sinnsykt dårlig tegn når du får rosa tøfler hos dama! Men de så jo behagelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Haha!!! Er et sinnsykt dårlig tegn når du får rosa tøfler hos dama! Men de så jo behagelig ut! De er slett ikke så verst, anbefales på det sterkeste Tenker du deg noe til Tromsøområdet i løpet av sommeren, Gaute? Eller skal du på ACR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Skal vel iallefall på ACR i juni! Harald kommer jo hit, så vet ikke om jeg skal til Tromsø. Kanskje i begynnelsen av juli at det blir en tur. Nå er det Cartec på tur i posten til meg!! Private kunne også bestille, men vet ikke om han selger kun i Norge. Her er iallfall nr hans: 90617914. Heter Tore. Var i tromsø i dag når jeg prata med ham. Kosta under 160 pluss moms for 0,5 liter med perfect polish, så det er jo svinbillig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Jeg skal også prøve å komme meg på ACR i juni! Hadde vært morsomt å møtes Prisen på det var ikke så gal, snarere tvert om! Tror jeg også skal bestille det om en stund.. Gjorde litt i går kveld, faktisk: "Hjelpemidler"; Før; Etter; Dette ble såklart gjort på begge sidene. Tok meg god tid for å gjøre det grundig. Perfekt resultat uten noen antydning til skader eller limrester I går bestilte jeg meg også xenon til tåkelysene; HB4 med styrke på 6000 kelvin. Skulle egentlig ikke kjøpe dette enda, men kom over et altfor godt kupp til å kunne si nei Er det noen som vet om jeg også må kjøpe meg en "motstandskabel" for å unngå feilmeldinger, eller er det bare plug & play? Ellers har jeg prøvd å studert så godt jeg kan om eksosrører på høyre side henger en anelse skjeivt, men jeg klarer ikke å se noe til dette IRL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Fungerte bare fint med hårføner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Fungerte bare fint med hårføner? Det gikk helt uproblematisk for seg, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 30, 2008 Forfatter Share Skrevet April 30, 2008 Da er bilen tatt i bruk for fullt i det nydelige vårværet som er over Troms for tiden Kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd med både utseendet, kjøreegenskapene og oppgraderingene på bilen, det kunne neppe blitt bedre Dekkene er blitt betydelig bedre å kjøre med, og nå er det tilnærmet ingen sporing. Slenger med noen stemningsbilder: For øvrig ble jeg oppringt fra lokalavisen hjemmefra. De skulle lage en reportasje om spesielle biler og motorinteresserte folk fra nærområdet i et stort ekstrabilag, og lurte på om jeg og bilen ville bli med. Så dersom vi takker ja blir vi som kjendiser å regne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 Det er ikke annet enn gromt, caaatooo.. Skjønner jo virkelig nå at jeg må få ned bilen så fort som mulig og få montert en M-pakke etterhvert.. Nå, nå som du har fått brukt bilen litt.. Hvordan syns du komforten er? (mulig jeg har spurt tidligere, noe jeg sikkert har gjort, men er bedre å spørre en gang for mye..).. Hva ville du ha gjort, i min situasjon? Gleder meg virkelig til å få til et møte til sommeren, det blir helgromt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 30, 2008 Share Skrevet April 30, 2008 God damn den bilen din er rå caaatooo! Morro hvis du og bilen blir kjendis også da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 God damn den bilen din er rå caaatooo! Morro hvis du og bilen blir kjendis også da . Tusen takk, det er kjempemorsomt å høre Selv om jeg er småsnurt på deg fordi du har bestemt deg for å selge Norges peneste E34.. Det er ikke annet enn gromt, caaatooo.. Skjønner jo virkelig nå at jeg må få ned bilen så fort som mulig og få montert en M-pakke etterhvert.. Nå, nå som du har fått brukt bilen litt.. Hvordan syns du komforten er? (mulig jeg har spurt tidligere, noe jeg sikkert har gjort, men er bedre å spørre en gang for mye..).. Hva ville du ha gjort, i min situasjon? Gleder meg virkelig til å få til et møte til sommeren, det blir helgromt.. Tusen takk, jeg ble iallfall selv godt fornøyd med utseendet på den Komforten er overraskende bra, synes jeg. Bilen sporer fint lite, selv på dårlig vei. Den er veldig kontant og retningsstabil, og ligger svært godt på veien. I lave hastigheter på ujevnt og hullete vei er den nokså stiv og stumpete, men til vanlig landeveiskjøring mellom 60 - 100 km/t er den ikke stivere enn en bil med vanlig M sport understell. Den er overraskende kjørbar mtp. høyden, men på de verste fartshumpene må man manøvrere litt og bruke hodet. Bare i går kjørte jeg 40 mil med bilen, og enda hadde jeg bare lyst til å kjøre mer! Alt i alt er jeg godt fornøyd med senkinga, og jeg ville nok ha gjort det hvis jeg var deg. Du vet ikke tilfeldigvis om Christalex har inne noen flere Toora felger? Greide for første gang i mitt liv å kantkjøre en felg, slik at venstre framfelg er fått ei nokså lite og vanskelig synlig "nøgg". Ikke noe å få panikk for, men like fullt utrolig surt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Ah, det var god lesning.. Kjempefint at du tar deg tid til å overtale meg til å senke den. Nå er det ingen tvil om at jeg må det. Den er jo allerede litt stiv og stumpete på ujevne veier.. Knallbra! Jeg hentet siste settet hos Christalex og Toora felgene skal ikke produseres igjen før uti Juni mnd. ettersom de gjør om på fabrikken i Italia. Jeg klarte å kjøre nedi et lite hull, noe som resulterte i at jeg fikk en liten skramme i høyre framhjul. Det er ikke store greiene så jeg lar det forblir sånn, men var inne på tanken med å sende felgen inn til en som kan fikse det og lakkere opp igjen. Men som sagt, det var så minimalt. Surt når man får kantkjør så lekre felger caaatooo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2008 Ah, det var god lesning.. Kjempefint at du tar deg tid til å overtale meg til å senke den. Nå er det ingen tvil om at jeg må det. Den er jo allerede litt stiv og stumpete på ujevne veier.. Knallbra! Jeg hentet siste settet hos Christalex og Toora felgene skal ikke produseres igjen før uti Juni mnd. ettersom de gjør om på fabrikken i Italia. Jeg klarte å kjøre nedi et lite hull, noe som resulterte i at jeg fikk en liten skramme i høyre framhjul. Det er ikke store greiene så jeg lar det forblir sånn, men var inne på tanken med å sende felgen inn til en som kan fikse det og lakkere opp igjen. Men som sagt, det var så minimalt. Surt når man får kantkjør så lekre felger caaatooo.. Åj, så surt for din del og Det er utrolig kjedelig å skade helt nye og fine felger, men sånn er livet.. man må helt inntil felgen for å se skaden på min, men så lenge jeg vet at noe har skjedd med felgen så er ikke inntrykket av bilen lengre 110% "strøken" Jeg vet ikke hvordan det er å få lakka opp felgen når kanten er høyglanspolert..? Hvis du enda er litt plaget med sporing så vil jeg tro at den forsvinner dersom du senker bilen Og at bilen får en mye sintere og tøffere look er jo heller ingen bakdel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå