ellingz1 Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 det skjer lite med vogna cato?? skal ikek si noe skjer ikke myer her heller men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Peneste BMW`n jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Jeg er fortsatt like målløs over hvor fantastisk bilen din er Caaatooo... Bytte..? Kommer du nedover i Sommer..? Mener du seriøst at du kan være interessert i å bytte..? Har ferietur til Kroatia 27. juli (mot min vilje ) og jobb helt frem til da, så det ser litt mørkt ut.. men mulig jeg får meg en ferieuke i slutten av august, og da kjører jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Hehe, har prøvd i evigheter. Ha litt grå lakk på dem.. Helt strøken den senken din! Har vurdert grå lakk, håper bare at dette vil bli bra nok. Går jo an å gi det et forsøk bare et lite lag med lakk ordner det! funker som bare rakkeren! =) Skal prøve det når jeg har tid og anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 det skjer lite med vogna cato?? skal ikek si noe skjer ikke myer her heller men Det skjer lite, utenom at den blir kjørt og vasket Rundet 18.000 km i går, ingen problemer hittil. Så jeg er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Peneste BMW`n jeg har sett. Det var store ord, men like fullt kjempemorsomt dersom du mener det Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt hvite blinkelyspærer med gult lys til sideblinkersene..? Virker umulig å finne tak i Av alle plasser så fant jeg silvervision pærer på Clas Olson. De var ikkje dyre heller. Du har ein fantastisk flott bil Catoooooo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt hvite blinkelyspærer med gult lys til sideblinkersene..? Virker umulig å finne tak i Av alle plasser så fant jeg silvervision pærer på Clas Olson. De var ikkje dyre heller. Du har ein fantastisk flott bil Catoooooo. Var dette til sideblinklysene? Isåfall skal jeg ta å sjekke det ut, takk for tipset! Og bilen takker så mye for komplimentet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Jeg er fortsatt like målløs over hvor fantastisk bilen din er Caaatooo... Bytte..? Kommer du nedover i Sommer..? Mener du seriøst at du kan være interessert i å bytte..? Har ferietur til Kroatia 27. juli (mot min vilje ) og jobb helt frem til da, så det ser litt mørkt ut.. men mulig jeg får meg en ferieuke i slutten av august, og da kjører jeg Nå føler at jeg gav deg falske forhåpninger (og det beklager jeg på det ytterste dersom det er tilfelle), men ja, det mener jeg at jeg ville ha gjort dersom situasjonen min ikke var slik at jeg hadde behov for diesel og stasjonsvogn. Det var jo litt av greia for at jeg byttet ut E60'n.. Ellers hadde jeg nok absolutt gått med på noe greier.. Kanskje om noen år? Ferietur til Kroatia hørtes jo deilig og avslappende ut. Du får bare sende meg en melding i PM om du har tenkt deg nedover så kan vi jo slå på tråden til hverandre. Må jo nesten se å få møtes en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2008 Nå føler at jeg gav deg falske forhåpninger (og det beklager jeg på det ytterste dersom det er tilfelle), men ja, det mener jeg at jeg ville ha gjort dersom situasjonen min ikke var slik at jeg hadde behov for diesel og stasjonsvogn. Det var jo litt av greia for at jeg byttet ut E60'n.. Ellers hadde jeg nok absolutt gått med på noe greier.. Kanskje om noen år? Ferietur til Kroatia hørtes jo deilig og avslappende ut. Du får bare sende meg en melding i PM om du har tenkt deg nedover så kan vi jo slå på tråden til hverandre. Må jo nesten se å få møtes en gang! Ingen skade skjedd, jeg ble bare overrasket Diesel kunne jeg godt ha hatt, men jeg trenger ingen stasjonsvogn igrunn. Bruksbilen er jo en stor og romslig stasjonsvogn, dog noe tilårskommen Jeg har faktisk vurdert å selge, evt. bytte, E60'en. Skulle egentlig bytte den mot en svært grom, sølvfarga E92 og betale mellomlegg, men E60'en ble dessverre en for dyr innbyttebil. Men for all del; jeg liker den svært godt! Kunne bare ha hatt litt mer motor.. Skal ta kontakt dersom jeg drar nedover! "Tvillingene" må jo få møtes en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Kompressor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Kompressor! Skulle gjerne hatt det ja, men ubehagelighetene som kan følge med på kjøpet gjør men ikke fullt så sugen på det I tillegg koster jo bare kompressorsatsen i seg selv 50 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 hadde blit en sprek bil med Kompressor. lurer på hvor mye hk du kunne hatt da. men girkassa går vel fyken fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauer Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 En sinnsykt gjennomført bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Vet en som gjorde det i Bodø. Med en vanlig 2.2. Betalte vel ca 50 lapper ferdig montert på Myre i vesterålen. Var vel 293 hk. Så tipper du hadde fått fint over 300 hk. Både gear og bremser kunne brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå