caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 gratulerer Cato!Dette er utrolig flott! Gleder til å se hvordan bilen blir enda(!) finere med oppgraderingene du har i tankene dine.. kunne ikke vært mer enig selv i hva som du ønsker å gjøre med bilen din. Fatter kjøpte seg E61 530dt for litt siden og jeg ser nå hvorfor han skulle valgt en bil med M-pakke! Det er så mye finere det..!! Gleder meg! Rich Tusen takk, Richard! Synd at det blir lite AC Schnitzer på denne, men synes ikke de har så mye pent til E60.. Satser likevel på at bilen blir bra, særlig etter at jeg har "kastet" bort altfor mye penger på den Du vet minst like godt som meg hvordan den følelsen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 N-Y-DE-LIG bil Har virkelig sansen for E60 med M-pakke... Ta godt vare på'n Tusen takk for fine ord Lover at jeg skal ta godt vare på også denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Ja, få den med når du først er i gang. Står ikke på hjemmesiden deres, men jeg fikk nå bestilt det. Kostet vel 980 DKK eller hva det var. Liten ting som utgjør stor forskjell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Fin bil, og tøff hund Tusen takk Morsomt at det er en del pene BMW'er i Troms fylke, og vi begge er jo blant bidragsyterne til det Jepp, Er mye i Tromsø, og har sett E39en din flere ganger. Meget lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Fin bil, og tøff hund Tusen takk Morsomt at det er en del pene BMW'er i Troms fylke, og vi begge er jo blant bidragsyterne til det Jepp, Er mye i Tromsø, og har sett E39en din flere ganger. Meget lekker Jeg har dessverre ikke sett din strøkne M-Tech2, men har hørt mange go'ord om den (hvis det er du som har en grå en..?) Har veldig lyst til å ta en titt på den en gang, hvis det hadde passet for deg? Regner med at du ikke bruker den nå på vinteren uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Ja, få den med når du først er i gang. Står ikke på hjemmesiden deres, men jeg fikk nå bestilt det. Kostet vel 980 DKK eller hva det var. Liten ting som utgjør stor forskjell.. Ja, det skal være sikkert - bagasjeluka så med en gang mye mer forseggjort ut Da jeg ringte dem i dag fikk jeg bare kontakt med en telefonsvarer som sa at de hadde juleferie frem til 3. januar (som jo er i dag), men skal drive litt telefonterror med dem i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Fin bil, og tøff hund Tusen takk Morsomt at det er en del pene BMW'er i Troms fylke, og vi begge er jo blant bidragsyterne til det Jepp, Er mye i Tromsø, og har sett E39en din flere ganger. Meget lekker Jeg har dessverre ikke sett din strøkne M-Tech2, men har hørt mange go'ord om den (hvis det er du som har en grå en..?) Har veldig lyst til å ta en titt på den en gang, hvis det hadde passet for deg? Regner med at du ikke bruker den nå på vinteren uansett... Hei, ja det stemmer, har en grå M-tech2 med Alpina felger, Trondsen kjenner godt til den Det stemmer a den er i garasjen for vinterlagring, men til sommern er det mye cruising i byen, så det kan vi vel fikse endag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hei, ja det stemmer, har en grå M-tech2 med Alpina felger, Trondsen kjenner godt til den Det stemmer a den er i garasjen for vinterlagring, men til sommern er det mye cruising i byen, så det kan vi vel fikse endag Da har vi en date når sommeren nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 gratulerer Cato!Dette er utrolig flott! Gleder til å se hvordan bilen blir enda(!) finere med oppgraderingene du har i tankene dine.. kunne ikke vært mer enig selv i hva som du ønsker å gjøre med bilen din. Fatter kjøpte seg E61 530dt for litt siden og jeg ser nå hvorfor han skulle valgt en bil med M-pakke! Det er så mye finere det..!! Gleder meg! Rich Tusen takk, Richard! Synd at det blir lite AC Schnitzer på denne, men synes ikke de har så mye pent til E60.. Satser likevel på at bilen blir bra, særlig etter at jeg har "kastet" bort altfor mye penger på den Du vet minst like godt som meg hvordan den følelsen er Det stemmer.. blir å ikke overdrive selv jeg nå denne gangen..Du har nok brukt en del mer penger enn meg i innskudd på bilen...! hehe. Synes personlig at ac schnitzer på e60 er knall fint bak.. men er noe rart foran.. og at du har original M-pakke bil, så ville jeg gjort akkurat det samme! gleder meg som sagt til å følge opp tråden videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Da fikk jeg supplert bestillingen fra Koed, og følgende er bestilt og vil bli sendt i begynnelsen av innkommende uke: - H&R høydejusterbart understell - Originale M5 speil - M koffertlist - Sorte nyrer - M5 trunk lid finisher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Supert, dette gleder jeg meg virkelig til å følge videre med på. Godt at du fikk bestilt deg M5 trunk lid finisheren også. Den er bare et must på E60. Får jeg spørre hvor mye KOED skulle ha for M5 speilene med lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Supert, dette gleder jeg meg virkelig til å følge videre med på. Godt at du fikk bestilt deg M5 trunk lid finisheren også. Den er bare et must på E60. Får jeg spørre hvor mye KOED skulle ha for M5 speilene med lys? Jeg husker ikke eksakt, men jeg mener det kostet 2995,- DKK pr. speil + 2390,- DKK pr. avblendbart speilglass, begge priser eks. MVA. Kan ta å dobbeltsjekke prisen i morgen Jeg må ærlig innrømme at jeg har vondt i magen for å bruke så mye penger på et par speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Jeg husker ikke eksakt, men jeg mener det kostet 2995,- DKK pr. speil + 2390,- DKK pr. avblendbart speilglass, begge priser eks. MVA. Kan ta å dobbeltsjekke prisen i morgen Jeg må ærlig innrømme at jeg har vondt i magen for å bruke så mye penger på et par speil .. ! Skjønner at du får vondt i magen som skal betale det. Jeg fikk vondt i magen bare av å se på prisen. For den prisen er det nok et par andre ting jeg hadde kjøpt fremfor å kjøpe speilene, men at de er ekstremt flotte å se på er jeg enig i.. Gleder meg som sagt til nye bilder og bilder med oppgraderingene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Er ikke mange som har "fått" en bil som er gjort akkurat det riktige på men denne er var virkelig et godt utgangspunkt. Og du gjør jo akkurat de riktige oppgraderingene også Mangler bare anti sway bar foran og bak her så blir det en grom sommerbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Er ikke mange som har "fått" en bil som er gjort akkurat det riktige på men denne er var virkelig et godt utgangspunkt.Og du gjør jo akkurat de riktige oppgraderingene også Mangler bare anti sway bar foran og bak her så blir det en grom sommerbil! Tusen takk Skal være enig i at bilen er et godt utgangspunkt, og det var morsomt å få en slik bil til en god pris. Det var jo det som gjorde det mulig for meg å kjøpe en så fin bil.. Men, hva er 'anti sway bar'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå