Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Drit i ny bil nå... Er du ferdig utdanna papir rytter jurist nå? Regner med du innen rimelig tid kommer deg så pass i inntekt at du heller kan kjøpe M3 enn 335. Skal du først gå for stor motor er det best å gå for full pakke. Er drit å vite at andre har mer. I mellomtiden bør det ikke være noe problem å farte rundt i den E60'en din! :wink:

På en annen side blir du imidlertid å miste lappen å komme i fengsel om du kjøper M3. Har hatt biler som var både like rask og raskere enn M3.... Hadde jeg ikke solgt unna så hadde jeg mista lappen. Kan tenke meg at det blir ekstra lett å gi flatt med M3'en for å piske opp den sinnsyke motorlyden! :P

Tror jeg ville ha hatt nok med den 335'n.. Hartge-tunet til 360 hk, og påmontert variabel 0 - 100% sperre. Tror jeg hadde klart å gjort nok galskap med den :twisted: Om jeg har bruk for en slik bil, er derimot en annen sak.. ;)

Uansett så må jeg jo foreta meg litt på leilighetssiden, særlig nå som Harald har flyttet inn i Karl Johan. Selv om han kjører gammel Volvo så drar han nok damer som fy med å brife med DEN leiligheten - og det kan jeg jo ikke finne meg i :P

Har du mye respons på 520'n? :)

Maaange som ser på, og sier de har veldig lyst på den. Står jo uttafor butikken... Men ingen som kjøper! :( Er dårlige tider for den type biler. Men har det ikke travelt! En dag dukker rette mannen opp!

Harald imponerer damer, men drar ingen! Han er jo blodgiver, og kan ikke gi blod dersom han tar han helt ut. Og han er tydeligvis VELDIG opptatt av å gi blod. :lol: Skal selv kjøpe hus tror jeg, men det er dårlige tider for å selge leiligheten min også! Er et irritasjonsmoment at jeg som ikke har noen renteproblemer skal bli et offer for andres renteproblemer!! :)

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Maaange som ser på, og sier de har veldig lyst på den. Står jo uttafor butikken... Men ingen som kjøper! :( Er dårlige tider for den type biler. Men har det ikke travelt! En dag dukker rette mannen opp!

Harald imponerer damer, men drar ingen! Han er jo blodgiver, og kan ikke gi blod dersom han tar han helt ut. Og han er tydeligvis VELDIG opptatt av å gi blod. :lol: Skal selv kjøpe hus tror jeg, men det er dårlige tider for å selge leiligheten min også! Er et irritasjonsmoment at jeg som ikke har noen renteproblemer skal bli et offer for andres renteproblemer!! :)

Du må bare nyte å kjøre ordentlig bil mens du enda kan, snart er du stuck med Opel ;) ;)

Det er sant: Harald imponerer damer, men drar ingen.. han trenger mindre prat og mer knulling 8)

Renta er blitt et stort ankepunkt for de fleste nå mtp. pengebruken. Er veldig mange som frykter det verste og holder tilbake, særlig fordi mange av disse allerede lever for "stort" i forhold til hva de har råd til. I Tromsø har jo boligmarkedet stoppet helt opp. Jeg håper på statsgaranti til Tromsø OL. Blir denne gitt i 2011, så blir nok leiligheta mi å stige enda mer i verdi enn den allerede har gjort 8)

Skrevet

Ut i fra de bilder og info om size, motor og utstyr jeg har fått til nå, så har jeg en sterk mistanke om at Insignia kan erstatte bimmern for min del... Skal til Frankfurt i oktober og teste den! :wink:

Skrevet
Ut i fra de bilder og info om size, motor og utstyr jeg har fått til nå, så har jeg en sterk mistanke om at Insignia kan erstatte bimmern for min del... Skal til Frankfurt i oktober og teste den! :wink:

Insignia blir nok en bra bil.. selv om det ikke er en BMW ;)

Slenger med noen bilder av bilen jeg fant på PC'n på jobb:

ov9fqrorqj3iwts2yma4.jpg

v0lzg0xzh98kxscpe73i.jpg

2mhesxaul72udxsq22on.jpg

hyxnp5pydjuvp5d9rlhg.jpg

Skrevet

Jeg driver forresten å pusser opp leiligheta i skrivende stund, og kom til å tenke på en morsom ting...

Leiligheta er på totalt 63 kvm, minus 7 kvm bad. Å legge nytt gulv i denne (Pergo laminatgulv i stue/kjøkken og to soverom, derav et stort, samt "laminatfliser" i entréen), 4 spotter til nedfelling i gulv, maling til hele leiligheta og nye taklister koster totalt ikke mer enn M5 speilene til bilen..! Nå først innser jeg at jeg har bilgalskap :lol:

Skrevet

Pene bilder av tvillingsøsteren, cato :)

Når det gjelder spotter til nedfelling av gulv er dette noe av det grommeste man kan få innen lys mener jeg.. Har tenkt til å montere slike i terrassene hjemme og på hytta, de er grisetøffe! 8)

Skrevet

Når det gjelder spotter til nedfelling av gulv er dette noe av det grommeste man kan få innen lys mener jeg.. Har tenkt til å montere slike i terrassene hjemme og på hytta, de er grisetøffe! 8)

Så her er det liksom jeg som har søsteren? ;)

Jeg synes også spotter i gulv er gromt! Løfter helhetsinntrykket av rommet betraktelig (så lenge man greier å holde seg unna grensen mot harry-aktig belysning). Det beste av alt var at spottene var på "supertilbud"; det kostet 1120,- for fire spotter, trafo og det man trengte for montering. Har til gode å legge gulvet på det største soverommet, og vurderer da å felle inn fire nye spotter fremfor skyvedørsgarderoben som skal inn dit... 8)

Skrevet

Så her er det liksom jeg som har søsteren? ;)

Ja, det er vel jenter vi kjører rundt i (på lik linje med båter. Syns det er artig når flere oppkaller båtene sine etter guttenavn.. "Frank", "Per" osv.. Det skal da for pokker'n være jentenavn.. ;) ) er det ikke..? ;)

Jeg synes også spotter i gulv er gromt! Løfter helhetsinntrykket av rommet betraktelig (så lenge man greier å holde seg unna grensen mot harry-aktig belysning). Det beste av alt var at spottene var på "supertilbud"; det kostet 1120,- for fire spotter, trafo og det man trengte for montering. Har til gode å legge gulvet på det største soverommet, og vurderer da å felle inn fire nye spotter fremfor skyvedørsgarderoben som skal inn dit... 8)

Vi E60/E61 eiere må ha en forbausende lik (og ikke minst god) smak.. ;)

Ja, det er lekkert, men som du sier, det må begrenses. Er spottene du har kjøpt er beregnet for innebruk eller er det universalt så de kan brukes både inne og ute..? Vet du hva de heter? :)

Skrevet

Blir de spottene varme? Hørtes kult ut, men har jo en unge som fartes langs gulvet! :? Har bare led bak storskjermen, og det er jo ganske harry! Men veldig kult!

Var en å så på bilen min i dag.... Kan godt hende det fører til salg! :roll:

Skrevet
Vi E60/E61 eiere må ha en forbausende lik (og ikke minst god) smak.. ;)

Ja, det er lekkert, men som du sier, det må begrenses. Er spottene du har kjøpt er beregnet for innebruk eller er det universalt så de kan brukes både inne og ute..? Vet du hva de heter? :)

E46'n min het "Gullet", E39'a het "Pusi" mens E60'en heter "Smykket".. 8)

Spottene jeg kjøpte er kun beregnet for innebruk, og kan vel i den forstand ikke kalles for en "spot" i og med at den lyser veldig svakt. Den er kun beregnet som en slags bakgrunnsbelysning/pynt, i stedet for å gi særlig med lys. Husker ikke navnet på dem, men de tilhører i alle fall Pergo sin serie.

spotter i gulvet er fett, så lenge det ikke blir for mye cato :)

Skal prøve å begrense meg... ;)

E46'en din er forresten blitt litt av et r*nkeobjekt! Helt utrolig hvor pen den er blitt :D

Blir de spottene varme? Hørtes kult ut, men har jo en unge som fartes langs gulvet! :? Har bare led bak storskjermen, og det er jo ganske harry! Men veldig kult!

Var en å så på bilen min i dag.... Kan godt hende det fører til salg! :roll:

Spottene blir ikke varme overhodet, da de ikke er beregnet til å lyse opp gulvet. Dessuten er de veldig tynne, bare 8 mm tykk.

Får både håpe og ikke håpe at du får salg på den nå... ;)

Skrevet
Ble ikke solgt.... Han fikk ikke finans! :?

Er så nydelig å se på frontlykten til E60'en nå som det blir mørkt om kveldene! Får meg vel en parklys og tåkelys bot snart.

Jeg synes manglende finans er en gjenganger når det gjelder bilsalg for tia.. er nok litt for mange som har overvurdert sin økonomiske evne :S

Lyktene på E60/E61 er nydelige, ja :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...