caaatooo Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Åj, såpass med kommentarer Først og fremst: Jeg vet ikke om jeg blir å selge den. Å "skrote" den for å få den solgt er ikke aktuelt, da jeg ikke trenger å selge den av økonomiske problemer - heldigvis Derfor er det minst like sannsynlig at jeg blir å beholde den som å selge den. Har tross alt brukt mye penger på den i "stæsj" som jeg ikke får igjen ved et salg, og slikt sett burde jeg kanskje nyte den ett år til. Samtidig er det kjedelig å humpe rundt i en gammel bruksbil nesten 2/3 av året, selv om det også har sine fordeler. k3n: Tusen takk for det! Din så også grom ut Saltkjelen: Tusen takk for det Som sagt ovenfor så vet jeg ikke helt hva jeg gjør, hehe.. Dersom jeg selger den så blir jeg å kjøpe meg en litt mer praktisk bil, slik at jeg kun trenger en bil istedenfor to. Jeg tok deg på ordet å dro å prøvde E91 320dXT(?) facelift, og den var sannelig litt av en bil. Den nye iDriven var rå! Så at en E91 kan bli min neste bil, dersom jeg selger denne såklart, er ikke usannsynlig. Har vært i kontakt med en som har en litt brukt en med "rett" motor, men som ikke kunne ta innbytte, så har nå undersøkt litt omkring på hva som er å oppdrive. Eller så kjøper jeg meg den karroseriet jeg virkelig har lyst på; E92.. Har også luktet litt på andre bilmerker, uten at jeg tror det er så aktuelt for min del. Mercedes ML og CLS er til vurdering, det samme er Volvo V70 R. Men som sagt; det blir neppe noe annet enn BMW... Et siste alternativ som jeg også vurderer seriøst er å selge E60'en, betale ut lånet jeg har på den, sette resten av pengene på bok, for så å spare noen år til å kjøpe det jeg virkelig vil ha... Likevel må jeg, som det første steg, greie å selge E60'en - og det er ikke sikkert at jeg, for min egen del, blir å greie det når alt kommer til alt Jeg må forresten gratulere deg med SLK! Er det nykarroseriet du har investert i? Godt fornøyd så langt? Post gjerne bilder Hefner: Det hadde vært uhyre morsomt med mye motor, men det koster nesten mer enn det smaker. Og med +/- 50.000 kjørte km i året blir drivstoffutgiftene også en faktor jeg bør ta med i beregningen. Derfor er diesel minst like aktuelt som bensin denne gangen, selv om jeg i utgangspunktet foretrekker bensinmotorer... D.C.V: Først skal jeg se om det blir salg, så tar jeg det derifra... men under svaret til Saltkjelen står det litt om mine tanker rundt nybil.. skillbill: 335 er (dessverre) bare et fjernt ønske nå.. En eventuell ny bil vil neppe bli noe dyrere enn E60'en, og dermed blir 335 dessverre utelukket. Oppussinga av leiligheta koster sitt, dessverre.
Saltkjelen Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Det høres bra ut. Tittet på F01 730d istad og det var en helt enorm bil. Kunne godt tenkt meg en slik en - hadde bare lommeboka også villet det. Bilen stod priset til 1,3 hos Stenshagen. Takk for det. Ja, det er siste karosseri, eller 2004mod for å være mer nøyaktig. Artig liten bil med komplett AMG pakke (panser, støtfangere, eksosrør ++) og 19" vinter. Til sommeren blir det det grommeste som er å dytte på.. Kan sende deg et bilde når jeg får knipset noen. Fått noe respons på bilen?
Steffan C Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Huff, har sett maaange ganger på annonsen din caaatooo. Desverre er det ingen sjanser for meg å handle, men fy flate for en perfekt BMW det hadde vært å eid . @ Saltkjelen: Har fått tatt en F01 730d i nærme øyesyn selv, herregud for et nydelig ex. av 7-serie .
caaatooo Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Det høres bra ut. Tittet på F01 730d istad og det var en helt enorm bil. Kunne godt tenkt meg en slik en - hadde bare lommeboka også villet det. Bilen stod priset til 1,3 hos Stenshagen. Takk for det. Ja, det er siste karosseri, eller 2004mod for å være mer nøyaktig. Artig liten bil med komplett AMG pakke (panser, støtfangere, eksosrør ++) og 19" vinter. Til sommeren blir det det grommeste som er å dytte på.. Kan sende deg et bilde når jeg får knipset noen. Fått noe respons på bilen? Kan tenke meg at nye F01 er litt av en bil Fikk faktisk et byttetilbud på en 7-serie på E60'en, men da en 2007 mod E65 730d med "alt" utstyr. Dette lukter jeg imidlertid ikke på, siden jeg ikke på langt nær er ute etter en slik bil. 19" vinterhjul på en liten SLK?! Det er SYKT! Jeg formoder at denne ikke vil bli brukt på de styggeste vinterdagene..? Før jeg kjøpte E39'en ville foreldrene mine prakke på meg en slik SLK, så jeg var på lanseringen av den i Nord-Norge, og var den første til å prøve denne bilen. Husker at den var sølvfarga med full AMG pakke.. det er virkelig pene biler Gleder meg til å se bilder! Litt respons har det vært på E60'en, men det helt store lar vente på seg. Mange er nysgjerrige, og av de mer seriøse henvendelsene så stiller alle med, for meg, ukurrante innbyttebiler. Det viser seg at et rent salg er vanskelig å få til. Nå har jo renta og "finanskrisen" som media har huset opp til det uendelige gjort sitt for alle som skal selge bil, samtidig som årstiden for en slik bil blir litt feil, så jeg regner i utgangspunktet med at jeg blir sittende med bilen. Å "gi" den bort er ikke et alternativ, for så lyst på ny bil har jeg ikke
Joan E36 Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 utrolig pen bil, og hunden din var litt av en harding Her har du i allefall fått en kjempe bil Gratulerer!
caaatooo Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 utrolig pen bil, og hunden din var litt av en harding Her har du i allefall fått en kjempe bil Gratulerer! Tusen takk for det! Er kjempefornøyd med bilen..
caaatooo Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Ikke at det er spesielt relevant for denne tråden, men en kompis av meg fant bilde av den gamle E39'a mi på noen utenlandske BMW forum... http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ostorder=a sc&start=750 http://www.payidar.net/araba-resimleri/ ... bmw-2.html Tyder jo på at jeg gjorde noe rett med denne
Richie85 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Oooh... hvem er hun blonde!? så søt ut..
Steffan C Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Jævelig bra bilde Torek, tipper selvtilliten til deg & caaatooo gikk i været etter det...
Torek Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Jævelig bra bilde Torek, tipper selvtilliten til deg & caaatooo gikk i været etter det... Du har så rett, så rett
caaatooo Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Jævelig bra bilde Torek, tipper selvtilliten til deg & caaatooo gikk i været etter det... Du har så rett, så rett Det er klart; vi er jo stolte av damene våre
Larsegutt Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Nå har jeg lest gjennom hele tråden din og kan ikke si annet enn at du har en drit deilig bil! Av alt det andre jeg har lyst på, kom denne også inn på den listen... hehe
caaatooo Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Nå har jeg lest gjennom hele tråden din og kan ikke si annet enn at du har en drit deilig bil! Av alt det andre jeg har lyst på, kom denne også inn på den listen... hehe Tusen takk for det, Lars Men jeg kan ikke si at jeg synes direkte synd på deg med den bilparken du har, den er grom Jeg kan jo ta innbytte i både E30'en og E39'en din, så blir ikke mellomlegget så halvgalt?
Larsegutt Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Ja ikke sant....hehe Nei E-30'en er hellig for meg... Kjekkere bil har jeg aldri hatt. Har blitt Bitt av bane-bastillen nå, så treng alle pengene til oppgradering etterhvert tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå