Geir Anders Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Henne er denne støgg henne ?så ut som en penbil i mine øyner! legg ut bilder av deres biler bjørn og Steffan. tipper ders ikke er noe penere Steffan sin er lett finere enn den brakka der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Word, Geir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Stylet for 100 000 var vel litt for drøyt,men det lønner seg å ta i litt når man skal selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 nydelig utstyrsliste på den der gitt.. til og med stålbjelker i bilen:O ekstrautstyr det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 ikke det værste jeg har sett, men stylinga var vel litt vell jalla syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 veldig bred rieger sin front er i forhold til fronten til bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 hvem feilposta? om du trodde jeg gjorde, så tenkte jeg på frontfangeren som er på bilen det henvises til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Fine felger Rart ikke flere E36 eiere kjører med M6 felger.. Det jeg liker med E36 coupe (med pen vinge) er den knekken den får ca. 10cm ned på bakluka. Sexy gjort av designeren. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|m0rten| Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 haehea, kan ikke være seriøst Styla for 100.000, tror han kunne spart seg for den svære frontfangeren. Er ikke det sliken E46 look? Så ihvertfall fulstendig mongo ut. Men seriøst hvem syns evo vinge har noe å gjøre på en BMW? tror jeg og trådstarter har litt forskjellige drømmer...... *sikle* E92 M3 CSL *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Var 85.000 litt dyrt for en 320?? Men pen var den jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 For å være helt ærlig var ikke dette av det værste. Om man hadde fått på noen andre fangere, sideskjørt, fjerne både spoiler og bakrutesenker, samt haifinna og erstattet med god gammel original M-optik hadde dette uten tvil blitt en svært lekker bil! M6 rpl. hjulene kler virkelig bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Eneste som ikke så pent ut på denne bilen, var fronten etter min mening, ellers en fin bil. Burde vært kraftigere motor eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå