M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Om du har E36 motor, bruker du pumpe og alle slanger fra E36. Kun den mellom rattstammen og servotannstanga du må ha fra E30 med servo. Eller kappe; sveise og mekke litt på den du har der. Den er i alu. Noen som også må kappe rattstammen noen mm. Jeg måtte ikke det på min facelift. Må ha servo på alle biler, vi lever i 09 liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 E30 uten servo som er nokke Syns det er litt sånn nostalgisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 får komme meg på skroten og se hva jeg finner da.. om ikke noen her ikke har å selge=) kan ikke kjøre uten servo, tror det blir litt for hardt å ta kontraene.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 men jeg har forsåvidt ei e30 servotannstang liggende... er det stor forskjell på den og på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 det er lenger rattutslag eller hva det heter igjen på e30. ( må flere runder på ratte ) kontra e36 tannstang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Vanlig kawa grønn som er kamerat har på sykkelen er iallefall 3sjikts lakk å da har mann en base farge under osv å da blir som regel fargen ALDRI lik hehe... Skal bare en dråpe for mye eller for lite til før fargen blir lysere el mørkere... Mente din var mer sånn fyldig grønn el hva jeg skal si... Men men bilen er råååå uansett =D Den fargeforskjellen der legger mann ikke merke til når du kommer sidelengs forbi uansett ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 "plug" E36 tannstanga styrer litt mere, så derfor får du mere hjul vinkel, et most om du skal ligge helt på sia. "Ivrg" Det er 3 forsjellige nyanser, så bomma litt der. Men forhåpentligvis, så er det mye røk som skal ses når jeg kommer, så du har nok rett. Å jeg gleder meg til neste helg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Da har det blitt lakka "noen" felger. Tror det kommer til å gjøre den til litt annen look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Syykt mange felger! Dette blir sikkert bra Yngve! Du skal ha bilen på Våler under gatebiltreffet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 SYKT mange felger a?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 SYKT mange felger a?! He he, ja har kjøpt M5 kopier her og der, kjørt noen i stykker osv. Så har 20 stk M5 kopi i 17" og 18" og 4 stk org M felger i 17" som er grønne. Så har nå 25 grønne "skrense" felger. Kjekt når man er på ACR feks, der man kjører mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 SYKT mange felger a?! He he, ja har kjøpt M5 kopier her og der, kjørt noen i stykker osv. Så har 20 stk M5 kopi i 17" og 18" og 4 stk org M felger i 17" som er grønne. Så har nå 25 grønne "skrense" felger. Kjekt når man er på ACR feks, der man kjører mye. I helvete a!! Du er en syk mann haha... Sitter gjerne på igjen til helga altså =) Dekket gikk altfor raskt ifjor Tror jeg må ha meg en banebil neste år altså =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Bra med felger ser jeg du må jo snart ha deg en hangar for alle delene du har liggende?etter det jeg ser på div tråder her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Bra med felger ser jeg du må jo snart ha deg en hangar for alle delene du har liggende?etter det jeg ser på div tråder her inne Er ikke så mye nå, men kan godt komme å kjøpe noe. Trenger ikke dører til E39 sedan feks?? Ja hadde dårlige dekk da du satt på Ivrig. Blir nok enda dårligere med plass i år, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå