Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble konge med grønne hjul!!

Gikk det litt fort da du satte på høyre forhjul?

Nei, har med vilje satt det gal vei pga det er skadet og skeivt slitt. Tror ikke det har noe å si om ikke vannet kommer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når bilen er helt ferdig, og det som var litt dårlig i 08, er modda, fikset eller laget nytt, så vurderer jeg å selge bilen.

Mener at denne bilen ikke trenger noe grommere mods, kansje større bremser om man skal kjøre grise fort time-attac eller noe.

Er org Usa skiver og bremser på bilen. De funker utmerket disse, men kansje det enste som ikke er modda også. Kan følge med M6 front skiver ( 365mm)

Vurderer å selge pga hus kjøp og lage en "billig" bil med skilter.

Legger den ikke ut på salg enda, da den ikke kan overdras før etter 15 juni. :wink: All reklamen må også stå på ut sesongen.

Prisen jeg håper på er ca 350 000,- med 24 stk hjul, ekstra front fanger, noen dekk og div.

Om man skal bygge noe sånt, så koster det ca 500 000,-

Pm om intr og spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei.. Er jo norges grommeste bil.. :)hadde jeg gått penger til å drive så stort hadde jeg kjøpt den glatt.. Drømmebil dette..:)

He he, ikke norges grommeste, men en bra bil som tåler virklig mye juling, en "nesten" vedlikeholds fri bil. En bil som man kan kjøres på alle måter og mulig hevde seg greit med all over.

Koster ikke så mye å drive denne. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...