Frode D Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 En kompis som har E46, snakket med BMW om å bytte lykter til LED. De sa han måtte bytte noe elektronisk når han kjøpte seg LED-lykter bak (fordi det ikke var LED originalt). Da ble det snakk om ca 10.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 En kompis som har E46, snakket med BMW om å bytte lykter til LED. De sa han måtte bytte noe elektronisk når han kjøpte seg LED-lykter bak (fordi det ikke var LED originalt). Da ble det snakk om ca 10.000kr Fikk den samme beskjeden jeg å. Grunnen til at det blir så dyrt, er fordi lysmodulen må byttes på biler med xenon. Mener å huske at det skulle gå greit hvis det ikke var xenon på bilen, for da var det en annen lysmodul. Shoot me if I'm wrong! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 har led lykter fra koed på min e46 coupe... plug and play for meg ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Blir bedre og bedre dette. Fargen skriker veldig og det er vel noe av poenget. Du får jo ikke gått glipp av denne her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Fått hentet side vinduene fra glassmesteren, har fått på litt film på rutene. Ble meget forøyd med det, skal ha på bak ruten også. Så har jeg montert hele dørene igjen, fant ut at jeg bruker side deksla bok også. Begynnte å male litt i går. Blir sort silke matt på gulv og resten inni. Blir en del blank alu på div steder også. Så har kompisen laget deksel til bryterene jeg skal bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Har sagt det før og sier det igjen: Detta blir bra! Utrolig gjennomført både inn- og utvendig til å være en sladdebil. Var litt redd for å du skulle få veldig høy "Opel Motorsportklubb-faktor" med den fargen men det ser bra ut på bildene. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 ser du har fjerna takplata er det carbon på gang eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Han skal ha carbon ja.Blir sykt gromt dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Hei skrensevenn! Utrolig bra prosjekt, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Har troen på dette, men er det ikke noe veldig feil med overgangen mellom sort og grønt på c-stolpen? Burde ikke den buen gått rett ut fra nedre kant av sidevinduet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Perfekt toning av rutene da... Hvor mye tonet de og hvor mye kostet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Pen toning, og bilen ser også mye bedre ut nå mer "komplett" med vinduer! Fargen ser fresh ut. Til og med madammen syns dette var tøft. Hvem har gjort tonejobben, og tar de 7ern min også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Har troen på dette, men er det ikke noe veldig feil med overgangen mellom sort og grønt på c-stolpen? Burde ikke den buen gått rett ut fra nedre kant av sidevinduet? Det skal fikses på ja, var ikke sånn jeg sa det skulle være. Så må til lakkern å fikse noen små ting, så blir den strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Har sagt det før og sier det igjen: Detta blir bra! Utrolig gjennomført både inn- og utvendig til å være en sladdebil.Var litt redd for å du skulle få veldig høy "Opel Motorsportklubb-faktor" med den fargen men det ser bra ut på bildene. Hilsen Trond Blir nok enda bedre med sort og sølv reklame. Blir nok sorte felger også, med mulig noe grønt på. Så når den står ferdig, blir jeg blir nok fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Pen toning, og bilen ser også mye bedre ut nå mer "komplett" med vinduer! Fargen ser fresh ut.Til og med madammen syns dette var tøft. Hvem har gjort tonejobben, og tar de 7ern min også? Toninga er 35% mener jeg. Glassmester Blomqvist i Larvik har gjort jobben. De har holdt på med dette i mange år, og er virkelig å annbefale. Jeg har fått en spesial pris, men de skal ikke være så hakke gale på pris. De tar 7 din ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå