Torminator Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 DR_S er streng så back to bussines Hvilken vinge/spoiler er dette? Hartge? Mulig å få den til å passe sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Er vel en UUC-vinge, hvis det sier deg noe. Akkurat nå ser det ikke ut som om de selger dem på sidene deres... Leppen i fronten er en Max Velocity leppe. Må hentes fra USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 Både UUC og Hartge sin er av typen du klemmer fast, altså du borer ikke noen hull. Sedan og coupe bakluke er ikke like, men det er mulig de er like brede. Hvis du måler hvor bred luka di er kan jeg måle Hartge-vingen min. Send meg en pm i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 det er 1 cm forskjell ca i bredden... har målt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Noen må sende meg en pm vist dere finner Max Velocity leppe denne i norge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Noen må sende meg en pm vist dere finner Max Velocity leppe denne i norge;) Det er vel bare å bestille fra USA? Tar jo nesten kortere tid en posten i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Noen må sende meg en pm vist dere finner Max Velocity leppe denne i norge;) se nå til hel**** å bestill den leppa fra usa! maka til syting over den leppa altså! herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Felles bestilling? jeg er med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Er det min bil, eller bare en syyk lik Tror den på bildet er en compact(svensk?) mener jeg såg den i rakkestad under gatebil07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Er det min bil, eller bare en syyk lik Tror den på bildet er en compact(svensk?) mener jeg såg den i rakkestad under gatebil07 aa okda, sykt like felger, øyenlokk, lykter, lakk front osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 leif harald: hvis du også har hullet gjennom frontfangeren, bør du kjøpe den plata som skal være under der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Ikke din dette Leif Harald..Er i kke svensk heller.. Men kommer fra Automote den også, ble bygd før din Leif Harald..og er compact også ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Aaa, okda. synes den ligna en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Skal bestille leppa, legge på 1000 kroner og selge den til deg jeg.. Interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Skal bestille leppa, legge på 1000 kroner og selge den til deg jeg.. Interessant? jeg tar "bare" 900 for samme jobben... så slipper du frakt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå