Kimmey Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Du har jo gjort alt riktig med den også kimmey! synes det ble tøft med hvite felger og hvit S|W i frontruta, du bør prøve å få enda flere (små) hvite detaljer da? Takker! ja det kommer skal jeg si deg! I november blir det Hvitlakkert halvbur fra pedersen racing, GS slepekrok lakkert hvit, Lamin-X på lyktene ++ noen småting som litt mer senk, 10mm spacer osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Its all about the details you know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 4 siste bilda, å alle har Gs-retro? Jeg har ikke gs-Retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 4 siste bilda, å alle har Gs-retro? Jeg har ikke gs-Retro Vær still din rike snobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Bumper denne jeg, needs more attention! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 utrooolig mye pent her! slenger ut noen bilder av min e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Vet ikke om dette er repost. Men syntes dissa var gromme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Hvis noen slenger ut noen bilder av E36 med gotti g1001 hjul hadde jeg blitt glad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Noe slikt? Den hvite cabben i bakgrunnen på bilde av den røde med ACS jeg la ut lenger opp her har vel også slike EDIT: Denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Takker så mye! Synes det ser brukbart ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Kjøper FIN E36 med rikti motor 4dørs/stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Her ett av min med "vinteroppsettet"... ; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Denne e vel noe av de råeste! Min skal bli meget lik denne med de meste sort inni å polert bur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw e30 318i Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå