-Sammy Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 hvilke felger er det på den siste der ? (den grønne, sett rett fra siden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Angre som en hund på at æ solgte den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Et par bilder av min.... med litt div hjul som jeg har hatt Re..sten av felgene ligger på den andre PC´en Man kan i alle fall se hvor forskjellig samme bil blir med forskjellige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Nyen min... Ikke ferdig, men jeg synes den er dritfin Vulcangrau.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Et par bilder av min.... med litt div hjul som jeg har hatt Re..sten av felgene ligger på den andre PC´enMan kan i alle fall se hvor forskjellig samme bil blir med forskjellige felger Denne bilen er NYDELIG. Ahh. Du har gjort en god jobb med både motor og eksteriør. Stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Et par bilder av min.... med litt div hjul som jeg har hatt Re..sten av felgene ligger på den andre PC´enMan kan i alle fall se hvor forskjellig samme bil blir med forskjellige felger Må si at jeg synes dette er de felgene som kler E36 best av hva du har hatt... Alle fremstiller det beste i E36's design på hver sin måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Hvilke felger er dette? Pris? Størrelse? Bredde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Å her er´n men noen andre hjul igjen Ikke verdens beste bilder, men er litt morsomt å se forandringen med felger... Har faktisk hatt 11 ulike felgsett på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Hvilke felger er dette? Pris? Størrelse? Bredde? Veit ikke noe annet navn en x(kyss)-eiker,felgen mener jeg er 8x17". Tror det er en BBS kopi egentlig. Pris ingen anelse, men du kan få kjøpe mine brukte med dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Er ikke lett å bestemme seg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911dozer Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Ligner på Eta Beta felger..Krone design tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Joar`n: Her det 8x17 både foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Ron : Angre som en hund på at æ solgte den bilen Skjønner deg godt, grisefet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Ron : Angre som en hund på at æ solgte den bilen Skjønner deg godt, grisefet bil! takker var å såg på bilen din da den ble byggd,fet bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Okay, hehe, takker Mye solgte du den for da? Lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå