Simpel Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 En kompis av han kjøpte seg en E60, og jeg E39 kort tid etter...da måtte han brått ha ny femmer, for han likte sekserlyden. Valget falt på en F11 520DA, og han aner ikke hva han har kjøpt. Jeg gleder meg til det går opp for han... Har han skrytt av lyden i nyebilen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 En kompis av han kjøpte seg en E60, og jeg E39 kort tid etter...da måtte han brått ha ny femmer, for han likte sekserlyden. Valget falt på en F11 520DA, og han aner ikke hva han har kjøpt. Jeg gleder meg til det går opp for han... Har han skrytt av lyden i nyebilen enda? Den er ikke levert ennå, da importør roter en del. Men tror neppe han bryr seg så veldig om akkurat lyden...vi snakker om en mann som bestilte hellakkering da han fant vaskeriper på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 En kompis av han kjøpte seg en E60, og jeg E39 kort tid etter...da måtte han brått ha ny femmer, for han likte sekserlyden. Valget falt på en F11 520DA, og han aner ikke hva han har kjøpt. Jeg gleder meg til det går opp for han... Har han skrytt av lyden i nyebilen enda? Den er ikke levert ennå, da importør roter en del. Men tror neppe han bryr seg så veldig om akkurat lyden...vi snakker om en mann som bestilte hellakkering da han fant vaskeriper på bilen... Virker nå som fyren har god råd hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Gjeld er fine greier ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Haha. Den fyren virker som god underholdning! Ellers vil jeg tilføye at det som for meg, definerer en bmw, er 2 runde lykter på hver side, nyrene og en feit rumpe. Tyskerstuket er heller ikke feil. Så har du bonuser, som to doble strake endestuss, angel eyes osv. M-pakke. Det fineste som finnes er jo en ren, vedlikeholdt BMW. Den står å skinner i innkjørselen, lakken har smeltet inn i karosseriet og ligger å flørter med øynene dine. Har et par spørsmål som burde passe inn her forresten: Har lest litt på noen annonser av nyere E9X at 320i har gått ned til 4'er med turbolader. Stemmer dette? Isåfall, hvordan oppleves de vs. siste generasjons 320i 6'ere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå