Ron Jeremy Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Hmm, fra himmel til helvete på kort tid altså, kjedelig!Sørg for å få den 177/350 hk/Nm motoren nå da hehe Seriøst, Bilsalongen er et seriøst og ryddig sted, har handlet der selv, hvem var det du forholdt deg til? Uff, hører bare mer og mer om problemer mht diesel og turbo her, begynner å bli litt nervøs selv her... Denne bilen gikk tidligre med blå felger, meget stilig, fikk du disse med, sett denne bilen mye nemlig. Motor er allerede bestillt serru Vet ikke hvem som dekker skadene enda. Han jeg kjøpte bilen av på bilsalongen var en petter... Trakk ut sommerfelgen da jeg skulle ha nye uansett. Har du noen bilder av bilen med disse felgene? Petter meier Nilsen er en veldig ryddig kar, det ordner seg helt sikkert, er han jeg snakker med der ute, kunnskapsrik og engasjert. Bilder, hm, nei, men skal se hva jeg kan finne.
Super7 Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Hmm, fra himmel til helvete på kort tid altså, kjedelig!Sørg for å få den 177/350 hk/Nm motoren nå da hehe Seriøst, Bilsalongen er et seriøst og ryddig sted, har handlet der selv, hvem var det du forholdt deg til? Uff, hører bare mer og mer om problemer mht diesel og turbo her, begynner å bli litt nervøs selv her... Denne bilen gikk tidligre med blå felger, meget stilig, fikk du disse med, sett denne bilen mye nemlig. Motor er allerede bestillt serru Vet ikke hvem som dekker skadene enda. Han jeg kjøpte bilen av på bilsalongen var en petter... Trakk ut sommerfelgen da jeg skulle ha nye uansett. Har du noen bilder av bilen med disse felgene? Bilen gikk med RS-blå skrift og felger fordi eier hadde RS-blå Porsche. Den Porschen har forøvrig samme Petter kjøpt nå Både Petter og John (tidl. eier av din bil) kjører i Porsche Club Racing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå