Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 var det ikke bare 3 og 1serie stort sett da?1serie er jo nesten like stygg som E36.. så det var jo ikke så stort tap.. hehe Sier de som kjører kjipeste 5ern Man må vel få lov til å kommentere en bils utseende selv om man har den minste motoren i modellserien...? Det du egentlig sier her er jo faktisk at vi, med de mindre/minste motorene ikke har rett til å kommentere en bils utseende..?!! Når det er sagt, skal det sies at jeg syns 1 serien übercool og kunne godt tenkt meg en selv som nr. 2 bil. Gjerne en 1 serie coupe med en to-liters twin turbo på 204hk..
Ballder Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 var det ikke bare 3 og 1serie stort sett da?1serie er jo nesten like stygg som E36.. så det var jo ikke så stort tap.. hehe Sa han som kjører stor e36.
CEJ Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 var det ikke bare 3 og 1serie stort sett da?1serie er jo nesten like stygg som E36.. så det var jo ikke så stort tap.. hehe Sier de som kjører kjipeste 5ern hehe heller en kjip 5`er enn en ennå kjipere e36..
CEJ Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 var det ikke bare 3 og 1serie stort sett da?1serie er jo nesten like stygg som E36.. så det var jo ikke så stort tap.. hehe Sa han som kjører stor e36. e39 og e36 ligner ikke for 5øre og ja, regna med å få noen reaksjoner på uttalelsen da det er ganske mange her inne med e36. 1serie coupe er ikke så ille faktisk, den er jo ganske lik nye 3serien.. må bli ganske stort tap for shipping firmaet ja og ihvertfall forsikringsselskapet dems. Kan alle bilene selges som "nye" biler uten å opplyse om at dem har vært bulket for så å fikset? jeg ville ikke betalt full nypris for noen av de bilene der hvis jeg visste hva de hadde gjennomgått.. noen som er enig i det da?
Haug530D Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 var det ikke bare 3 og 1serie stort sett da?1serie er jo nesten like stygg som E36.. så det var jo ikke så stort tap.. hehe Sier de som kjører kjipeste 5ern oi så hårsåre vi er da, tror nok jeg har de fleste med meg når jeg sier at E36 er den styggeste 3 serien Bmw har produsert
Kobar Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 var det ikke bare 3 og 1serie stort sett da?1serie er jo nesten like stygg som E36.. så det var jo ikke så stort tap.. hehe Sier de som kjører kjipeste 5ern oi så hårsåre vi er da, tror nok jeg har de fleste med meg når jeg sier at E36 er den styggeste 3 serien Bmw har produsert e36 er en fin bil!
wicky124 Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 styggeste bmw må være e30... nå blir jeg vel hengt?
///Mysild Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 styggeste bmw må være e30...nå blir jeg vel hengt? kanskje du gjør det hehe... men? når folk snakker om e36 som stygg, er det da snakk om standar ulakkert bil?
wicky124 Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 e36 er helt kurant med original styling..men er nok den styggeste med tanke på alle store spolere og monster.fangere som blir satt på.. synes original sort e36 med senk, 16toms pene kant felger og gule blink foran bak er faktisk veldig pent:)
///Mysild Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 oki godt jeg har org m3 menne, skal love deg! kan vel faktisk nesten få hvilken som helst bmw til å bli stygg med monster fanger
Torbjørn H Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 var det ikke bare 3 og 1serie stort sett da?1serie er jo nesten like stygg som E36.. så det var jo ikke så stort tap.. hehe Sier de som kjører kjipeste 5ern Man må vel få lov til å kommentere en bils utseende selv om man har den minste motoren i modellserien...? Det du egentlig sier her er jo faktisk at vi, med de mindre/minste motorene ikke har rett til å kommentere en bils utseende..?!! Når det er sagt, skal det sies at jeg syns 1 serien übercool og kunne godt tenkt meg en selv som nr. 2 bil. Gjerne en 1 serie coupe med en to-liters twin turbo på 204hk.. Med "kjipeste 5ern", mente jeg E39, en bil jeg personlig synes er kjedelig, men det er min smak. Hvilken motor den har, hadde ingenting med uttalelsen min å gjøre. Selv har jeg en m40b16 under panseret Forøvriger jeg helt enig i at babybimmern er übercool! Dessuten var det 5-serie gutta som begynte
Torbjørn H Skrevet Januar 17, 2008 Skrevet Januar 17, 2008 var det ikke bare 3 og 1serie stort sett da?1serie er jo nesten like stygg som E36.. så det var jo ikke så stort tap.. hehe Sier de som kjører kjipeste 5ern oi så hårsåre vi er da, tror nok jeg har de fleste med meg når jeg sier at E36 er den styggeste 3 serien Bmw har produsert Jeg bare forsvarte meg... Og angående hva folk flest syns om e36, bryr det meg midt på kneet.
opt Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 e36 er penest mens e30 er kulest, ferdig med den saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå