Stjernstedt Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Her er min første og nåværende E30. Raske fakta: En 325i 89'mod. Har rundt 106.000km på telleren, bortsett fra originalt har den små jsteringer som m-tech II vinge, frontleppe, chip, sportfilter, bilstein dempere, brembo bremser og blant annet powerflex foringer. Felger er Keskin KT1 (bilder lengre ut i tråden) Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Sinnsykt nydelig bil, det må jeg si. Clean som faen var den også, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911dozer Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Wow. Nais!! Selge? Værsåsnill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 deilig bil, shadowline og bbs rs so har du ein perfekt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Veldig pen bil du har kjøpt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Åååh, denne var et pent stykke E30 Selge den til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hyggelige tilbakemeldinger, nei bilen er ikke til salgs Skal få lagt ut noen flere bilder, av motorrom og interiør etterhvert.. E30 er herlige biler synes jeg, får lyst til å kjøre hver gang jeg ser den, men nå står den inne for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Herlig E-30 Vær så snill og ikke ødelegge den med glassfiber eller annet tull! Da kommer jeg og tar den fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Peeen e30. Liker stilen på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Nydelig bil! Kledde meget godt at den frontleppa ikke var lakkert i bilens farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Scteike for en lekker bil! En av de mest strøkne jeg har sett på en stund vet jeg. Veldig fin som den er. Om det står noen utbedring på prioriteringslista ville jeg gått for full M-tech II *se enda litt mer på bildene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Åhhh ) nice. Sleng på Sorte DE lykter også, da blir den enda finere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Den var meget pen, Stjernstedt. Et lite kupp du har gjort der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Nydelig bil! Kledde meget godt at den frontleppa ikke var lakkert i bilens farge! Ja synes selv det kler bilen bra, men har tenkt mye på om jeg skal lakkere eller ikke. Er det noen her som er flink i photoshop som kan prøve å få leppa i bilens farge? Oppdaterer tråden med noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Deilig bil<3 ... Nylakkert eller?? Så altfor strøken ut, hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå