RoaldJ Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 var du første mann på treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 Heh, kan se sånn ut, men var faktisk sist til treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Du veit ikke hvor missunnelig jeg blir når jeg ser dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Utrolig pen og velholdt BMW! Den ser jo ny ut i motorrommet Du må ta godt vare på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Takk, prøver så godt jeg kan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Har levert bilen min hos Scandicshine for å få polert og vokset bilen. Resultatet var veldig bra, gutta hos scandicshine er flinke og hyggelige. Legger ved en link der scandicshine har laget en tråd om jobben! MANGE bilder http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=628 http://www.detailingbliss.com/forum/f46/ss-detailed-bmw-e30-325-a-4091.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Nydelig å se hvor godt du tar vare på bilen. Vi solgte den til rett mann skjønner jeg. Jeg savner virkelig den rød-fargen når jeg ser de bildene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Prøver så godt jeg kan å ta vare på bilen, må følge opp med tidligere eiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Det ble syykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 syke satan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Sett noe så jæ**ig?! Den ser jo nyerer enn ny ut! Må si han har peiling på shine han som dulla med bilen din. Hvor mye koster en sånn behandling, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Takk Prisen kommer annpå hva du skal gjøre, hvor mange runder med polering som trengs, hva slags voks du skal bruke osv.. Hos scandicshine var det mange forskjellige typer voks man kunne bruke, fra kvalitetsmerket Swissvax. Prisene på voksen varierte fra 400kr boksen og opptil 18.000kr boksen! (Swissvax Divine) På bilen min brukte jeg Swissvax Mystery som det står beskrevet i tråden Betalte 3500 for min behandling. Se på hjemmesiden dems for mer informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 ser jo ut som om den har nettopp kommet ut fra produksjonsbåndet i Bayern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 For et smykke du har der, utrolig strøken E30. sier som andre her, den ser jo splitter ny ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 Som det stod skrevet i den poleringstråden: Denne bilen burde vært på et bmw-museum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå