Fredrik Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Seriøst kule bilder da... Et par andre elegante og tidsriktige felger til E30.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Fine bilder og bil kult de med F16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Ser du bor på brekstad, og bildene fra OLA.. Tanta mi bor faktisk på gård på grand, kjenner du Leif erik, Arild eller Solveig Dahl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Nei, vet ikke hvem det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Strøken E30! Ser ut som den har havna i rette hender Som så mange andre ville jeg putta på noen svarte DE, men ser utrolig bra ut nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Nydelig bil Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Claus på felgen-garage skulle ha 27.000,- for 8,5x17 og 9,5x17 RS, i tilfelle du lurer. Dette da spesiallagd med 4x100 boltsirkel. Ha tålmodighet og vær flittig til å sjekke blocket.se, finn.no ++ så dukker det i tid og utid opp noen gromme felger til salgs Jeg slutter aldri å bli imponert over hvor fin den E30'n din er. Helt utrolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Får krampe snart, nydelig bil, SKAL hente en sånn i mars, oppusingsobjekt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Claus på felgen-garage skulle ha 27.000,- for 8,5x17 og 9,5x17 RS, i tilfelle du lurer. Dette da spesiallagd med 4x100 boltsirkel. Ha tålmodighet og vær flittig til å sjekke blocket.se, finn.no ++ så dukker det i tid og utid opp noen gromme felger til salgs Jeg slutter aldri å bli imponert over hvor fin den E30'n din er. Helt utrolig. Husker ikke om jeg har spurt deg før. Men ettersom du har anskaffet deg nye og nydelige felger til din bil, du skal ikke selge alpina felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Husker ikke selv. Har fått en del forespørsler om akkurat dette. Jeg tror nok ikke jeg skal selge dem nei..selv om det egentlig frister å la deg få kjøpe dem, da jeg ser på bildet lenger oppi tråden her at bilen din hadde kledd dem utrolig godt Jeg får se om jeg kanskje selger dem når jeg har fått restaurert RS'ene i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Selge Alpinaer? Kan du ikke mene... Sånt man ruger på og håper de en dag klekker til flere sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Oki, ja du får bare sende en melding med engang du har bestemt deg Hadde vært moro å fått på noen ny felger til sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Fliid: Det er replika felger av Alpina. Dog så tror jeg ikke de er å få tak i her i Norge lenger, så det er forholdsvis sjelden vare å se her til lands. Stjernstedt: Det kan jeg gjøre vetu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Torek, kopi eller ei, man selger ikke, hehe : ) Mine 18" til 4x100 er ikke akkurat fabrikk standard heller : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå