Gå til innhold

Lager en tråd om bilen min jeg:) BMW E36.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er min BMW 318IS E36 1994 modell. Har gjort endel med denne bilen her. Så kom gjerne med råd osv. Fargen er meget sjelden og meget pen, har aldri sett noen biler med denne fargen. Se bilder:). Dere ser ett bilde som skiller seg ut, sånn såg den ut sommeren 07.

22ct78cnfg3dp3dhrbei.jpg

nfnqkdfdxq1p3ru0yydu.jpg

nhlp5x9sy0ph7mxf0m9i.jpg

20y5cek9ptipikvdbzcq.jpg

s2bqwuvahpnj89nlq8t2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en M3 E 46 look fanger på nå. nei har tenk på sideskjørt, men da den tar ani av bare små steiner i veien nå under, så blir den altfor lav når side skjørtene skal monteres under det orginale, da dette ikke kan fjærnes. =/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke den fronten fikk bilen til å ligne noe særlig på E46.. Og ellers så skriker bilen etter full m-tech styling, nye speil uten blinklys, og NYE BAKLYKTER : ))

Orginale sideskjørt ikke kan fjernes?.. :shock: Hva er det for no tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginale sideskjørt ikke kan fjernes?.. :shock: Hva er det for no tull?

nei vet ikke jeg. Det høres meget tvilsom, men da di sa det på BMW så vet jeg ikke, men men. Da sideskjørte henger sammen heleveien og henger sammen med sideskjermen underblinklyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig, jeg har ingen info om denne fangeren siden den ble kjøpt av en venn, men har sett på nettet og på biltreff og slik, da sier det det er en M3 E46 Look. Så jeg stoler på det. Baklyktene blir aldri byttet, men listene har jeg tenkt å bytte til M chrome lister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kaller "originale sideskjørt" er kanalene dine. Du har ikke sideskjørt på bilen din. Så er riktig som de sier at kanalene kan ikke fjernes. Ellers så ser det ut som bilen din har fargen Mauritsius blå og den er ikke sjelden. Nydelig farge, men langt fra sjelden ;) Har selv hatt en bil i den fargen. Jeg er ikke no fan av overstyla bmw, men synes faktisk ikke din var så ille :) Mulig fargen passer godt til stylingen og hjelper den å se bra ut :) Du kan jo kjøpe originale sideskjørt til bilen. De bygger ikke noe spesielt ned slik at du vil slippe problemer med å ta nedi pga dem ;) Tenker på slike:

http://s7.photobucket.com/albums/y277/M ... ction=view¤t=DSC00790.jpg

( Edit:Skrev feil navn på fangeren først :oops: Bra Rabies følger med ;) )

Fangeren din er en Seidl fanger og ikke E46 look. Ta en titt på steffen sin bil her inne så ser du hvordan E46 look fanger ser ut :) Han har forresten også samme farge på bilen som du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så ser det ut som bilen din har fargen Mauritsius blå og den er ikke sjelden. Nydelig farge, men langt fra sjelden ;)

Det stemmer at den har Mauritsius blå metallic. og du har sikkert rett i det du sier, men siden jeg skriver sjelden er fordi jeg har aldri selv sett/hørt om noen som har den fargen, har også vert på 5 forskjellige lakk verksted og de har heller ikke hørt om den fargen før, eneste var Mekonomen billakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn å forstå at det øverste bilde er slik bilen fremstår pr. dags dato? Synes helt klart fronten på det nederste bildet var finest... ;) Er ingen stor fan av bakfangeren din, ei heller bakfangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...