Gå til innhold

Lowtec Germany understell fra Schmiedmann, bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer understell fra schmiedmann, Lowtec. Koster 5600, mistenkelig billig, men Schmiedmann pleier da ikke å selge dritt?

Hvordan blir 45/30 senk da? Blir den veldig lav??? Jeg kjører endel på grusvei også, hvor stor bakkeklaring får jeg med 45/30 senk? (E36 sedan)

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

mistenkelig billig? synes det var dyrt for et merke jeg aldri har hørt om? noen som kjenner til dette? tror senken i seg selv blir god som gull, men når du kjører mye grusvei tør jeg ikke uttale meg..

Skrevet

"En del" og "ikke så mye" er to forskjellige ting da.. ang grusvei.. ;)

Jeg hadde gått for 50/30 eller 60/40.

Og rundt 5 lapper for et sett med demperer og fjærer er da ikke så mistenkelig billig.

Skrevet

Har nå AP dempere.. Hadde ikke bytta navn når jeg fikk de for 2 mnd siden..

Uansett da.. Husk på at du må klare de nye reglene på biltilsynet.. Laveste "faste" punkt (nånnpanne o.l.) må IKKE være lavere enn 11 cm..

Skrevet
mener å ha lest at lowtech er gamle AP fahrwerke eller hva det heter.. Har visst byttet navn.

correct me if i'm wrong

slenger meg på denne jeg

Skrevet

http://www.ap-sportfahrwerke.de/

Virker ikke som om de har byttet navn da men.. Hva vet jeg.. Hvorfor skulle noen bytte ut ett godt kjent firmanavn?

Jensemann: Jeg vet ikke så mye om denne regelen.. Men etter hva jeg har forstått blir det nok ikke problemer for biler som tidligere er godkjent lavere.. Slike regler pleier ikke være tilbakevirkende.. Men det kan nok være problem å få den godkjent lavere enn 11 cm nå.. Står heller ikke noe om 11 cm ordrett.. Det står at bilen skal kunne forsere en fartshindring på 110mm x 800 mm.. Og at biler som ikke kan det ikke på noen måte kan godkjennes..

• 1 month later...
Skrevet

hmm.. vekker til live denne jeg.

vurderer lowtech sammen med bilstein B8 til min E34, da 60/30 senk.

noen som har ris eller ros til lowtech? bortsett fra navnet? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...