barri Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 BMW 3-serie 320 Cd 2005 Svart med det meste av M pakken.18" på vinterdekk. Ccfl angel eyes(7000K). Zenon tåkelys 6000k.Cdskifter og proff navi med extern dvd spiller som gjør at kan spille mp3 og videor i tillegg. ************************************************************* Etter noen timers arbeid så var angel eyes ringene på plass Facelift øyelokka.... Carbon emblene... Biken er på plass.. Carbon Splittere..... Bakrute senkeren...Ac snit... Så var jeg så lei å se på navigasjon bildet at det var på tide med noen musikk videoer....Fungerer helt perfekt... Så er planen å bytte eksos i påsken...Nye bilder kommer etter påsken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Gratulerer:) Bilder? Edit: Se der ja. Denne var ikke stygg Spesiellt pent med facelift på e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Gratulerer:) Bilder? da er bilder på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Gratulerer. Det var en utrolig flott bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Gratulerer. Det var en utrolig flott bil ! Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Har kjøpt inn angleeyes, så til helgen får jeg nok å gjøre.Og det neste blir effektanlegg+ dvd spiller og skjermer..... Godt å ha en 3 serie igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Virker digg å bare kunne begynne å handle etter å ha kjøpt bil... Bruker litt lengre tid jeg:) Dette blir nok bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Faktiks så handelet jeg en del ting før jeg hadde bilen.Da merkes det ikke så hardt i lommeboka.... Er det noen som har montert angel Eyes ringer på en facelift?? trenger noen tips der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Faktiks så handelet jeg en del ting før jeg hadde bilen.Da merkes det ikke så hardt i lommeboka....Er det noen som har montert angel Eyes ringer på en facelift?? trenger noen tips der... Nei, men ville ALDRI gjort det! Du får jalla-lykter istedet for ordentlige. Mister sikkert den adaptive funksjonen til lyktene og.. Men om det er bare ringer du skal ha, så er det sikkert mulig å få til noe Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Gratulerer med lekker bil, E46 facelift coupe blir aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Glasset på E46 coupè facelift er dessverre limt sammen med resten av lykta. Dette medfører at lykten må splittes ved å "bake" den i en komfyr, eller bruke varmluftspistol og tålmodighet. Står en del om dette på e46fanatics.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Meget pen! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Det er bare ccfl ringer. det så ikke lett ut, men får se hva det blir til helgen. All tips mottas med stor takk.. Faktiks så handelet jeg en del ting før jeg hadde bilen.Da merkes det ikke så hardt i lommeboka....Er det noen som har montert angel Eyes ringer på en facelift?? trenger noen tips der... Nei, men ville ALDRI gjort det! Du får jalla-lykter istedet for ordentlige. Mister sikkert den adaptive funksjonen til lyktene og.. Men om det er bare ringer du skal ha, så er det sikkert mulig å få til noe Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Hva måtte du gi for denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Denne var lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå