Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Får vel være den første her jeg da som sier at jeg ikke likte felgene dine. Synes det er veldig mange andre felger som fremmer de fine linjene og utsøkte designet til E46 coupe (spes. facelift) bedre enn disse gjorde desverre..

Men er da godt at folk har forskjellig smak. Hadde blitt kjedelig om alle kjørte rundt på de originale felgene :roll:

Utenom det så bilen veldig pen ut. Svart E46 facelift er og blir et episk design i mine øyne!

• 4 weeks later...
Skrevet
Får vel være den første her jeg da som sier at jeg ikke likte felgene dine. Synes det er veldig mange andre felger som fremmer de fine linjene og utsøkte designet til E46 coupe (spes. facelift) bedre enn disse gjorde desverre..

Men er da godt at folk har forskjellig smak. Hadde blitt kjedelig om alle kjørte rundt på de originale felgene :roll:

Utenom det så bilen veldig pen ut. Svart E46 facelift er og blir et episk design i mine øyne!

Som sagt det var ikke lett å finne noe som passet....

• 10 months later...
Skrevet

Hva har du gjort for å få stereolyd? Det originale opplegget støtter jo bare mono.

Skrevet
Hva har du gjort for å få stereolyd? Det originale opplegget støtter jo bare mono.

Det var mitt neste spørsmål:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...