pettmon Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Meget lekkert flott kombinasjon bil og felger . Petter
barri Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Meget lekkert flott kombinasjon bil og felger .Petter takk for det.
lars320d Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 Sinnsykt fin bil du har, har en maken bare stahlgrau og med automat... Ekke intr i å selge felgene dine a??
barri Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Skrevet Juni 18, 2008 De er helt råe, passet perfekt.Ikke for blank og ikke for svart...
Søreng Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 Får vel være den første her jeg da som sier at jeg ikke likte felgene dine. Synes det er veldig mange andre felger som fremmer de fine linjene og utsøkte designet til E46 coupe (spes. facelift) bedre enn disse gjorde desverre.. Men er da godt at folk har forskjellig smak. Hadde blitt kjedelig om alle kjørte rundt på de originale felgene Utenom det så bilen veldig pen ut. Svart E46 facelift er og blir et episk design i mine øyne!
barri Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Skrevet Juli 14, 2008 Får vel være den første her jeg da som sier at jeg ikke likte felgene dine. Synes det er veldig mange andre felger som fremmer de fine linjene og utsøkte designet til E46 coupe (spes. facelift) bedre enn disse gjorde desverre..Men er da godt at folk har forskjellig smak. Hadde blitt kjedelig om alle kjørte rundt på de originale felgene Utenom det så bilen veldig pen ut. Svart E46 facelift er og blir et episk design i mine øyne! Som sagt det var ikke lett å finne noe som passet....
Chris A Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Får du stereolyd på DVD'en? Eller bare mono? Pen bil forresten!
barri Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Får du stereolyd på DVD'en? Eller bare mono?Pen bil forresten! Stereolyd..
awt Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hva har du gjort for å få stereolyd? Det originale opplegget støtter jo bare mono.
Chris A Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hva har du gjort for å få stereolyd? Det originale opplegget støtter jo bare mono. Det var mitt neste spørsmål:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå