Gå til innhold

Bilder av anlegget DITT for og se hva folk har nå til dags.


Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har nesten samme anlegg som deg assy. Hjelper det egentlig noe med kodensator?

vel min kondensator er bare på en farad, så når jeg skrur på fullt blinker det i alle lysa =P ganske artig at kjøre lysa følger bassen da xD

skulle nok hatt en større kondensator/dynnamo og nytt batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt en krone på stereo i bil.

Eller vent, kjøpte 2 små plastdeksel som dekker skruehullene på min orginale cd spiller.

er vel opp til vær og en d :wink: ikke sant?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er ikke ferdig med mitt enda, ikke sikker på hva jeg vil enda... :-P hehe... som ståa er akkurat nå har jeg provosorisk kobla opp en mac audio 1.750 som driver 2 stk dynabel bf9412 i en 60 liters porta kasse, delt så de har 30 liter vær... men lurer litt på og få skaffa meg en dynabel bf7501 og en seas lotus 12" og få bygd en kasse (tett) så jeg får plass i hjulbrønna mi, sånn at jeg kan bruke bagasjeromet... for det tar plass :-P men får prøve og legge bilde ut av åssen ståa er nå da, kommer så fort som mulig :-P men er bare midlertidig da :-P det ser man på kablinga og... hehe :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Flere bilder jeg :D Jeg skal koble til et blått neon lys på 60cm baki så skal jeg bare koble det til bagasjelyset så når jeg åpner bak så går lyset på;) Det er jo både praktisk og kult( litt harry). Lyser ihverfall bedre enn det orginale lille lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2Dobbelspolet Pioneer 1000wattere RMS koplet på en Bochmann 2600watters forsterker(litt usikker på denne)

Til kupéen har jeg komplett infinity refrence kitt med 6x9er bak og tror det er 13cm framme, som blir drevet av en JBL 4X150w RMS forsterker :wink:

Da jeg var på ferie i USA fikk jeg kjøpt med meg en Dual XDVD8183 DVD spiller med flippskjerm :) funker fett 8)

Bilder kommer straks... har ikke rukket å gjort noe særs med kassen enda(holder for øyblikket på med motoren :twisted: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...