Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glatt med. Men kan jo hende eg må ta vinterbilen min( golf 2) :? Går vel greit? hehe. :? Lagunen høres veldig bra ut. Nesttun også :)

En avstemmning om hvor det skal være er genialt

Skrevet

Jeg er også med hvis jeg får det til å passe med familielivet :) Liker forslaget om Oasen, litt klaustrofobisk for meg i parkeringsanlegg, men været spiller jo en viss rolle i valg av sted :)

Skrevet

Synes Nordås høres bra ut.. Men hadde vert kanon om vi fikk ordna det i et parkeringshus e.l. siden det blir mørkt før man har stått opp omtrent og det er lite sol i Bergensområdet for tiden. For meg er det samma hvor det er egentlig.. Har et par mil å kjøre uansett :)

Edit: Noen som foreslår en dato eller? Greit å ha noe å gå ut ifra..

Skrevet
Jeg er også med hvis jeg får det til å passe med familielivet :) Liker forslaget om Oasen, litt klaustrofobisk for meg i parkeringsanlegg, men været spiller jo en viss rolle i valg av sted :)

Fordelen med ett parkeringshus er jo at da er det ikke noe fare med noe nedbør som det er nok av i bergen for tiden..

Skrevet

Fordelen med ett parkeringshus er jo at da er det ikke noe fare med noe nedbør som det er nok av i bergen for tiden..

Hehe! Enig med deg i det. For første i mitt liv gang begynner været her å tære på psyken min :)

Blir det enighet om et sted for møtet er det ikke valg av plass som avgjør om jeg kommer eller ikke :)

Kjør på!

Skrevet

Få opp en vote da med eventuelt tid. Må bli en formiddag på helg, lørdag eller søndag..

Lagunen, vestkanten, åsane, nesttun er fine steder, men helst under tak da om det er dårlig vær, Vestkanten høres jo greit ut?

Skrevet
Få opp en vote da med eventuelt tid. Må bli en formiddag på helg, lørdag eller søndag..

Lagunen, vestkanten, åsane, nesttun er fine steder, men helst under tak da om det er dårlig vær, Vestkanten høres jo greit ut?

Lørdag formiddag vil ikke være så lurt de fleste stedene som har blitt foreslått med tanke på at butikkene da er åpne. Mildt sagt nok biler fra før på de fleste sentrene en lørdag formiddag..

Skrevet

Lørdag formiddag vil ikke være så lurt de fleste stedene som har blitt foreslått med tanke på at butikkene da er åpne. Mildt sagt nok biler fra før på de fleste sentrene en lørdag formiddag..

Amen til det :)

Søndag er nok den rette ukedagen for et treff på en kjøpesenterparkering.

Fint hvis vi fortsetter denne tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=71628

Så blir det enklere å oppsummere antall deltakere og velge sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...