Storkaren Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Jeg lurer på om det er noe interesse for et bmw treff i bergen?? Må jo være en del folk som er medlem her som er interessert. Dersom det er nok folk så hadde det blitt kannon bra:) Steder som egner seg godt til å treffes er: Åsane- ikea parkeringen på søndager eller etter klokken 10. Nesstun- Parkeringsplass til venstre for Statoil stasjon. Lagunen- Plenti parkeringsplasser Loddefjord- Parkering på tak av vestkanten Bergen sentrum- Strandkaien-under tak, om det ikke er altfor mange biler Bergen sentrum- klostergarasjen (koster peng) Askøy- Her går det vel ann å finne et fint sted på Kleppestø Interesserte får ta og skrive et innlegg her i tråden så ser vi om vi får nok folk! Dersom det blir bra går det jo ann å gjennta det. Går jo også ann å forandre litt på hvor treffene skal være fra gang til gang. MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 den er eg med på.... fint om flere hadde hengt seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Jeg blir klart med! Har savnet dette.. Kommer om jeg ikke er i nordsjøen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg er med:) Men hva med Kilden senter på nordås... I parkeringshuset på baksiden der... Der er åpent hele døgnet, lys og tak...(siden det har en tendens til å regne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 hadde vært kjekt å se hvem som "henger" på bimmers i bergen ja. sjelden det passer for meg men det går jo an å prøve. Et annet alternativ er Oasen(vanvittig kort vei for meg og til maccen). Nordås høres bra ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Se der ja, jeg såg jaggu mørkt på det når ingen svarte! Oasen er jo meget bra når det er stengt og fint vær... kort vei fra sentrum.. Nordås kjenner jeg ikke noe til, men sikkert bra siden det er under tak (samme som vestkanten) Dette må vi klare og følge opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg er lett med! Men ikke i byn for min del, da den er for lav for de utrolig dårlige veiene. Hehe.. Alle andre steder er aktuelle.. Håper vi får til et treff snart nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg kan nok også være med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 høres veldig bra ut dette er helt sikkert med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Ja ikke dårligt med ett lite bmw treff. Kan ikke vi se om vi får til noe av dette i løpet av februar. Jeg mener at 1 etg, av vestkanten ikke er ett dårligt alternativ. Det er sentralt + at det er en del ande bilentusiaster som pleier å være i området. VI TRENGER JO IKKE Å GJEMME OSS VEKK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 VI TRENGER JO IKKE Å GJEMME OSS VEKK.. Kunne ikke vært mer enig! Jeg foreslår at når vi har fått endel som har meldt interesse her, så begynner vi å lufte en dato som kan passe for de fleste... Det mest aktuelle blir vel å legge dette til en søndag eller på en lørdag formiddag, alt etter hvor treffet blir... må vel gå ann å få første treffet i løpet av februar/mars... og deretter når sommerfelgene har kommet på bilen:) Mai er jo somregel en ganske bra måned:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Så lenge jeg har fått bimmeren igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tessa888 Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Regner med at jeg er med! Vestkanten høres ut som en god idé. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 ta og lag en avstemning på hvor vi kan ha det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå