Gå til innhold

BMW treff i Bergen

Storkaren
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noe interesse for et bmw treff i bergen?? Må jo være en del folk som er medlem her som er interessert. Dersom det er nok folk så hadde det blitt kannon bra:)

Steder som egner seg godt til å treffes er:

Åsane- ikea parkeringen på søndager eller etter klokken 10.

Nesstun- Parkeringsplass til venstre for Statoil stasjon.

Lagunen- Plenti parkeringsplasser

Loddefjord- Parkering på tak av vestkanten

Bergen sentrum- Strandkaien-under tak, om det ikke er altfor mange biler

Bergen sentrum- klostergarasjen (koster peng)

Askøy- Her går det vel ann å finne et fint sted på Kleppestø

Interesserte får ta og skrive et innlegg her i tråden så ser vi om vi får nok folk! Dersom det blir bra går det jo ann å gjennta det. Går jo også ann å forandre litt på hvor treffene skal være fra gang til gang.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, jeg såg jaggu mørkt på det når ingen svarte! Oasen er jo meget bra når det er stengt og fint vær... kort vei fra sentrum.. Nordås kjenner jeg ikke noe til, men sikkert bra siden det er under tak (samme som vestkanten) Dette må vi klare og følge opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke dårligt med ett lite bmw treff. Kan ikke vi se om vi får til noe av dette i løpet av februar. Jeg mener at 1 etg, av vestkanten ikke er ett dårligt alternativ. Det er sentralt + at det er en del ande bilentusiaster som pleier å være i området. VI TRENGER JO IKKE Å GJEMME OSS VEKK..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI TRENGER JO IKKE Å GJEMME OSS VEKK..

Kunne ikke vært mer enig!

Jeg foreslår at når vi har fått endel som har meldt interesse her, så begynner vi å lufte en dato som kan passe for de fleste... Det mest aktuelle blir vel å legge dette til en søndag eller på en lørdag formiddag, alt etter hvor treffet blir... må vel gå ann å få første treffet i løpet av februar/mars... og deretter når sommerfelgene har kommet på bilen:) Mai er jo somregel en ganske bra måned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...