Hanzo/// Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Jeg bare lurer på en ting, er det virkelig så enkelt å stille tilbake km stand på bilen? Ikke at jeg er noe tilhenger av det.... http://www.finnfeil.no/index.php?main_p ... ucts_id=30
S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 hmmm, kjedelig om det brått er noe tull med den da, så alt klikker... forklar den på service;) hehe
BreitBau Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 ja det er vel sikkert så enkelt... Sett flere som kan redigere dette.. carsoft kan man vel bruke feks? De bruker vel det på Bmw verskted o.l.? Fy f... hater at skraller og skujern blir byttet ut med usb og lcdskjerm
StrexX Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Fy f... hater at skraller og skujern blir byttet ut med usb og lcdskjerm får ikke sagt det bedre!
Yngvejos Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 ja det er vel sikkert så enkelt... Sett flere som kan redigere dette..carsoft kan man vel bruke feks? De bruker vel det på Bmw verskted o.l.? Fy f... hater at skraller og skujern blir byttet ut med usb og lcdskjerm Den går ikke på USB, den går på serieporten.
///MoePower Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 ja det er vel sikkert så enkelt... Sett flere som kan redigere dette..carsoft kan man vel bruke feks? De bruker vel det på Bmw verskted o.l.? Fy f... hater at skraller og skujern blir byttet ut med usb og lcdskjerm Den går ikke på USB, den går på serieporten. Helt riktig det Har ingenting imot at ting går over til datamaskiner nå til dags, man kan oppnå mye nøyaktigere justeringer og målinger på den måten. Man kan til og med ta kompressjonstest kun ved å trykke på datamaskinen, ikke som i gamle dager hvor man måtte ut med alle tennpluggene for å bruke en kompressjonstester på en og en sylinder. Er jo litt stilig når motorene selv kan ta kompressjontester f.eks
316 Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Skru tilbake kilometer er latterlig greier, dessverre.
///MoePower Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Ja, og tilbakestilling av km-stand er jeg ikke tilhenger av..
Sir Hofstad Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Forhørte meg på Strandveien Auto om å få justert E36en til den motoren som var montert med dokumentasjon, men de kunne bare stille tilbake til 0... Vært mer realt å fått stilt til korrekt lengde og skrevet det i servicehefte. Den Bosch teststasjonen vi har på jobb kommer ut med kompdata på hver sylinder ved å måle hvor mye Ampere starter trekker osv...
Larsen Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 Men motor modulene på flere av bilene innholder en kode som skriver opp antall km som motoren har gått. Altså så kan du bli avslørt hvis en jukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå