Astri Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 åååå, nå blei jo kje eg sjuke her da!!!!!! Den va SNOP! NAM!
[space] Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Amerikanere er noe for seg selv da Når Boyd Coddington og gutta kommer med kommentarer som at "denne bilen kjører ekstremt bra" og du har sett de har bygd den på 2 stålbjelker, sveiset sammen med et par tverrbjelker, med stiv bakaksling og en diger Hemi eller noe i front. Neppe all verdens kjøreegenskaper. Når en i tillegg vet at Mike(?) som jobbet der, som ikke kunne smile skikkelig, ble livstruende skadd (og fikk disse ansiktsskadene) i en kjempekrasj på saltslettene i en hotrod kan en jo lure. Ikke et hinder, eller dump i mils omkrets og du klarer å krasje såpass... En annen bil ville aldri veltet og skadet noen slik.
Kjell Z3 Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 En slik bil som dette hadde jeg for 20 år siden, var gøy å kjøre bil med panser som nesten ser ut som en tennisbane fra førersetet. Hadde bra egenskaper også til å være et slikt svært flak. Den hadde V8 360 CID. http://www.fuselage.de/ply72/3.html
plumbo79 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Vil du ha bra kjøre egenskaper så kjøper du ikke amerikaner, det er for spesiellt intereserte
bimmert Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 har selv en 69 mustang. alt etter 69 er ikke så mye å spare på syns jeg. de nye kan være kule de, men ikke smell på altfor mye plastik osv. hadde helt klart tatt e60'n på forige side fremfor en ny mustang. den var syk! greia med gamle amerikanere er jo at de er muskelbiler. kjøpte ikke mustangen for kjøreegenskapene, for det er en rettframbil. å det er som de sier på topgear. man må lage sin egen bil, å få det til å funke. men lyden å stuket på skikkelige muskelbiler er rått å har sjel! å det er ikke all verden som skal til for å få bilen til å dra bra! skikkelig old school;) men som sagt er smaken delt;) når det er sakt, er den eneste bilen som har alt en kan ønske seg helt klart bmw!
plumbo79 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 ":2beb5wsc]Amerikanere er noe for seg selv da Når Boyd Coddington og gutta kommer med kommentarer som at "denne bilen kjører ekstremt bra" og du har sett de har bygd den på 2 stålbjelker, sveiset sammen med et par tverrbjelker, med stiv bakaksling og en diger Hemi eller noe i front. Neppe all verdens kjøreegenskaper. Når en i tillegg vet at Mike(?) som jobbet der, som ikke kunne smile skikkelig, ble livstruende skadd (og fikk disse ansiktsskadene) i en kjempekrasj på saltslettene i en hotrod kan en jo lure. Ikke et hinder, eller dump i mils omkrets og du klarer å krasje såpass... En annen bil ville aldri veltet og skadet noen slik. Så et program men nazi boyd i dag, alle har jo sagt opp, er jo bare amatører igjenn, de fleste har vel gått over til Foose (fårståelig)
Diesel power Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 En jeg jobber noe med på Aukra kjøpte seg en 68-69? Mustang Cobra Jet rett før jul. Han stresset fælt for å rekke å hente denne før noen annen. Var vist meget god pris, men jeg vet ikke helt hva som var så spesielt med den. Han kjører forøvrig en +500hk Lotus Omega til vanlig. Artig bil det også. Men det slår ikke det en tidligere arbeidskollega av meg nå kjøpte, en Caterman7. 508kg med full tank og sjåfør Overhalte en Vectra(Toppen) i helgen, og han har en orginal AC Cobra, det er også rett fram bil, men duverden hvor gøyale biler Alt dette gjør ikke fristelsen for ett eget prosjekt i garasjen særlig mindre
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 bra at det er noen flere her som har skjønt hva som er skøy med amerikanere. det er jo ikke noe du tar med på nürburgring for å ta rundetider. selv min leketøys mustang med en 5.0 V8 som originalt yter 140(!)hk gir en helt annen kjøreglede enn Bmw'n som dog og ruller med V8. V8'n i mustangen gir jo en lyd som løftere mere enn hva fruen klarer å prestere en sen kveld. også er de utrolig enkle å skru på. kan jo danse rundt motoren nedi der.
conan Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Den Mustangen som trådstarter viser til er stylet på en slik måte at de fleste som liker den ikke har fått førerkort ennå, eller i alle fall ikke gamle nok til å ha råd til å kjøpe den. Det finnes selvsagt unntak, noen få av de mest helfrelste Amcarentusiastene kunne sikkert tenke seg den, men amcarentusiaser er jo blitt så sjeldne at de nesten kan stilles ut de også Hmmmm, der følte jeg meg plutselig veeeeldig gammel og ikke vil jeg stilles ut heller...
plumbo79 Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Den Mustangen som trådstarter viser til er stylet på en slik måte at de fleste som liker den ikke har fått førerkort ennå, eller i alle fall ikke gamle nok til å ha råd til å kjøpe den. Det finnes selvsagt unntak, noen få av de mest helfrelste Amcarentusiastene kunne sikkert tenke seg den, men amcarentusiaser er jo blitt så sjeldne at de nesten kan stilles ut de også Var plast oppfunnet da du var ung
ingard Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 For mye som skjer på den der.. Nye 3-serie coupe er penere
plumbo79 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 Syntes nesten alt BMW har lagd er fint tilogmed den lille 3 hjulingen.
conan Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Syntes nesten alt BMW har lagd er fint tilogmed den lille 3 hjulingen. Veeeel, den kan sikkert diskuteres i det lange og brede den. Bmw har spøtta ut noen smakløse kreasjoner de oxo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå