zHk Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Yes! Ny bil Valget falt på en E39 Har hatt bilen i 2 dager nå, har ikke ord. Den har gått 143000, så det er ikke så altfor ille Akk eu godkjent med 0 feil, 2 eiere og full historikk! Føler jeg gjorde et godt kjøp.. Bilen sitter som et SKUDD på veien! Helt utrolig kjørecomfort. Ting som skal gjøres: Angeleyes Rondell Felger (8,5 - 10) 18" Øyelokk Toning av ruter Hvite blinkers rundtom + litt diverse Hva syns folket? Utstyr: ABS Airbag Alarm Alu. felger Antispinn Avtb.hengerfeste Cruisecontrol ESP EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 4 Fjernst./Sentrallås Galv. karosseri Just. ratt Klima Midtarmlene Multifunksjonsratt Radio/CD Regnsensor S./V. hjul Servicehefte Servo Skinn Skinnratt Sportsseter Sportsunderstell Treinteriør Utetemp. Varmeseter Xenonlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Gratulerer med pen bil zHk! Var digg å sitte på i går.. Deilige sportsseter i skinn <3 ahh. Merker jo at hele bilen er godt gjennomført med tanke på brune skinnstoler + treverk i ganske lik farge ++ Mangler bare litt småting (Det vi har snakka om) så blir den helmaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Baklyktene skriker etter å bli byttet ut Ellers pen bil! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Gratulerer med pen E39 . Senk, M-Tech fangere & pene runde eksosstusser bør også komme på etterhvert. Og jeg ville prøvd å fått tak i noen andre 18-19" felger, Rondell er så sykt vanlig nå (kun min mening da ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Grattis med fin bil! Men er det M-sport/M-tech da? Ser ut som original utvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Selger sa det var M-pakke. Heter det ikke "M-sport" da a? Er jo sportsunderstell, tiptronic, M-ratt, original senk osv.. Korrekt meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Er ikke noe m-sport fangere på den. Men sikkelig pent interiør. Skjelden interiørfarge det der, lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Takk! Ja, intr er sinnsykt pent Fått masse kommentarer på det! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Et lite kveldsbilde: Ikke noe tvil om hvilken bil som blir prioritert i garasjen: (Ja, snøen er borte fra E34`n nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 e34'n banebil, e39'n rånebil Fikse clutch og høyre bakbrems på e34'n så blir det bra vettu.. Ingen som har noe å si om nye bilen til zHk eller? Ganske så stille her. Kan jo f.eks komme med idèer selv om han har funnet ut av det meste som skal gjøre allerede. hehe Idèmylding ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Selger sa det var M-pakke.Heter det ikke "M-sport" da a? Er jo sportsunderstell, tiptronic, M-ratt, original senk osv.. Korrekt meg hvis jeg tar feil Grattis med fin bil! Mange bruker nok begrepet "M-pakke" på biler som har komplett M-tech pakke fra fabrikk (evt ettermontert). Din bil mangler noe av denne pakka, blant annet utvendig m-styling. Det var uansett en meget fin bil. Flott interiør! OK planer for bilen hadde du også (ikke noe fan av øyelokk denne karen men...). Rondell felger er et ganske bra valg. Blås i om det er mange som har det. Så lenge man liker det selv, betyr jo det ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Det blir etterlyst synspunkter, vel... Du har ikke en M sport bil. Du nevner: sportsunderstell, tiptronic, M-ratt, original senk osv.. Korrekt meg hvis jeg tar feil Tiptronic har ingenting med M å gjøre. Sportsundersteller senker 15mm, og det hører vel til under "orginal senk". Det du har er M ratt, det er det, og sportseter. Få på facelift lykter foran og bak, personlig ville jeg droppet Rondel, "alle" har det og jeg føler vel det er litt 80 tall over denne felgen. Utvalget er stort til denne bilen, håper du fortsetter å være fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Har ikke så mye peiling på E39 og M-pakker etc. Men det går jo ikke ann å bytte topicen. Uansett, er jeg meget fornøyd med bilen. Men da er det ihvertfall ikke M-sport, men en liten M-pakke Deilig er den å kjøre, ihvertfall.. Er litt skeptisk til Rondell felger selv; er det noen som har tips til andre "fete" felger til E39? Med svæær kant..? EDIT: Kom til å tenke på; jeg har jo AC felger (RH) med 7.5 foran og 10" bak! - Blir dette fett på E39? Har de på E34`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Har ikke så mye peiling på E39 og M-pakker etc. Men det går jo ikke ann å bytte topicen.Uansett, er jeg meget fornøyd med bilen. Men da er det ihvertfall ikke M-sport, men en liten M-pakke Jo det går ann å endre topic, gå bare til første posten din i denne tråden. Det er jo det viktigste ikke sant, ikke hva bilen heter, men at du er fornøyd. Det er ikke M-sport du har, ei heller liten M pakke... Første eier har bare valgt M ratt, sportsunderstell og sportseter, that's it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 AC felger blir dritrått på E39! Personlig syns jeg AC Schnitser felger på E39 er det fineste man får! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå