Orjan Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Bilen til R.N. er helt perfekt utseendemessig! Ja ikke sant - og jeg satser på å få sett den "live" i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 SE ftw! utrolig grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Tvilsomt orginal SE... Den har jo grøftelys og ikke rød tape på fangerene f.eks. Ikke framskjermer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Det er ikke en SE, men en vanlig M3 fra -88 (reg. i -87), og ble solgt ny i Sverige i sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Gleder meg å sette meg inn her igjen når snøen blir borte Er det bare meg elle er instrument lysene dine veldig røde/sterk rød farge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Vel, de er helt normale, men bildet er tatt med lang lukkertid om kvelden, derav de litt veldig røde fargene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Tvilsomt orginal SE... Den har jo grøftelys og ikke rød tape på fangerene f.eks. Ikke framskjermer heller. uuææ... der var jeg for rask på avtrekkern, hadde bare for meg at robert nilskog hadde SE. så feil kan en ta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Den (siste) solgte han for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Grise tøft med M3 uten luke. Ikke mange org som har det. Ikke mye å utsette på denne nei. Noen som har peil på ca hvor mange org E30 M3, det går/ står å ståver ned i dette landet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Begynner vel å bli nesten like mange ombygde eller skjøta biler etter hvert På Gatebil som var nå i juli så tror jeg det var to eller tre ekte E30M3, det var min, bbmw sin Europameister og kanskje en til. Nesten alle som var der var skjøta eller omygde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 1990 325is 16" DR Steelies D windows 16x8 ET 0 195/40 16x10 ET 7 215/40 Denne er nok repost, men verdt det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Den M3'n der er sykt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Å fyttihelvitte nå fikk jeg lyst på m3. Mer bilder av den røde 325IS`n? å hva felger er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 å hva felger er det http://www.diamondracingwheels.com/pro.html Edit: Og den røde M3'n er bare syk. Den svarte lenger opp her var også utrolig tøff E30 er bare digg!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå