Gå til innhold

bilfilmer/ ala gone in 60 seconds

325ixturbo
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er en film ALLE bilinteriserte og god film smak burde se: The Last Ride" dette er en film med bra handling og mye bil kjøring,Men desverre ingen Bimmer:( Hoved bilene er 1969 Pontiac Gto, Pontiac Gto 2004, Mitsubishi Eclipse 2003.

Må alle se den ? Det var mildt sagt en skuffende film etter min mening, skjønner ikke hva som er så bra med den.

Men Days of Thunder må ses ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Canonball run 1 med introscenen er en uforglemmelig klassiker!

Tror egentlig det jeg har å komme med alt er nevnt her..

Eneste måtte være at jeg sitter og venter på å få Taxi 4 i posten nå, spent på den! Synes de 3 første var geniale.

Forresten er det jo ikke akkurat bare Olsen Banden som brukte fortfilm i biljaktene, brukes i overraskende mange filmer fortsatt, bare litt mer elegant! - men fortsatt lett å se da..

Taxi 1 var jo morro,men så gikk det bare nedover og nr 4 er så teit at at hadde jeg vært franskmann hadde jeg blitt flau over den mega teite humorn...så ikke sett forventningene for høyt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanishin Point orgianlen (1971) vs. remake'n fra 1997: Remake'n sugde balle iforhold til orginalen!

Kjøringen, musikken, filmingen, dama (ja hun på mc) til og med krasjet på slutten var bedre laget i 1971. Punktum.

Skal noen se Vanishing Point, pass på at det er orginalen fra 1971!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Vil bare minne om at Ronin går på Viasat4 21.35 i kveld. Muligens de beste biljaktscenene noensinne lagd. Inkluderer Citroen XM V6, Peugeot 406 V6, Audi S8, MB W116 V8 og E34 M5/535 (begge brukt). Lyden av S38B36 på turtall er jo fantastisk, skru opp volumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare minne om at Ronin går på Viasat4 21.35 i kveld. Muligens de beste biljaktscenene noensinne lagd. Inkluderer Citroen XM V6, Peugeot 406 V6, Audi S8, MB W116 V8 og E34 M5/535 (begge brukt). Lyden av S38B36 på turtall er jo fantastisk, skru opp volumet!

Det blir bra med brumming i stua ikveld.Det er en kongefilm av dimensjoner!Mener denne er kåret av flere magasiner og nettsider til den filmen med beste biljakter og kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...