Gå til innhold

BSbildeler???

jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

vet ikke helt hvor jeg skal legge denne pisten så jeg prøver her. bestilte nå greier for bsbildeler for 2-3uker siden. dette har enda ikke blitt sendt pga av at di ikke har kommet fra rieger i tyskland enda. meen pga at jeg skal selge atven min å slikt har jeg ikke råd til denne pakken. derfor sendte jeg en mail til bsbildeler for å avbestille. meeeen, da fikk jeg til svar at dette var sendt fra rieger så jeg kunne ikke avbestille pakken!!!

kan di jøre dette? har ikke jeg rett til angrefrist eller heve kjøpet eller noe slikt, den er jo ikke betalt enda å jeg regner med at di sender til bsbildeler først før di sender videre.

noen som har vert borti slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanligvis så er det vel 30 dagers angrefrist tror jeg. men det kan være anderledes på spesialbestilte varer....

skal du selge atv'en, så da har du ikke råd til varene? tok ikke den jeg....

men uansett så er det jo dumt å bestille noe du ikke har lagt av penger til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke slik at BMW-produkter fra Rieger kan betraktes som spesialbestilling vel? Det er jo tross alt BMW de har livnært seg på fra dag 1.

Et firma som BS bør kunne tåle en avbestilling, i alle fall når det er snakk om Riegerdeler...

Er ikke akkurat 3-delte diamantfelger fra Lexani det er snakk om. _Det_ er noe jeg ville betrakte som spesialbestilling... Ikke deler fra Rieger. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare dårlige erfaringer med BS Bildeler så de er nok krysset av på min liste over web-butikker..

Alt virker bare usikkert med den sjappa der, vanskelig å få tak i er de også.

Nei, bestill fra andre kjente steder. Da vet du nå at loven blir holdt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte baklykter som dugget som Fa... ringte dem,å da sa dem at jeg skulle prøve å tette dem,men det nektet jeg så da måtte jeg ta bilde av dugge også fikk jeg byttet dem..selgeren ga meg en eske som han ikke gad å opne for å se om det var riktig å ga meg dårlig sernvic så da bestiller jeg ikke der lenger.bestiller fra Koed,bra servic å hyggelige personer,anbefaller..men husk at TNT kan være litt trege på frakt å dette er ikke Koed sin feil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen osm har "alt" på lager. Men Rieger er en av deres hovedleverandør, og derfor bør ikke dette anses som spesialbestilling.

De kan jo nekte på at du kan avbestille så mye de bare gidder, men du (trådstarter) har retten på din side.

Dersom en vare ikke kan avbestilles - "bindende bestilling" skal det foreligge informasjon om dette fra selger til kjøper.

De kan uansett ikke tvinge på deg noe produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOLD dere unna! Steike så dårlig den butikken er... Flere å flere som går på en smell der.. Alt er feil.. Venta 3 mnd på ett breddekit.. På siden dems så står (sto) det at det var 4-6 uker på bestillingsvarer.. Bestilte 19 desember, men skal "gi" de jula.... Fikk det 12 april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...