jon///M Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 vet ikke helt hvor jeg skal legge denne pisten så jeg prøver her. bestilte nå greier for bsbildeler for 2-3uker siden. dette har enda ikke blitt sendt pga av at di ikke har kommet fra rieger i tyskland enda. meen pga at jeg skal selge atven min å slikt har jeg ikke råd til denne pakken. derfor sendte jeg en mail til bsbildeler for å avbestille. meeeen, da fikk jeg til svar at dette var sendt fra rieger så jeg kunne ikke avbestille pakken!!! kan di jøre dette? har ikke jeg rett til angrefrist eller heve kjøpet eller noe slikt, den er jo ikke betalt enda å jeg regner med at di sender til bsbildeler først før di sender videre. noen som har vert borti slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 BSbildeler er ikke akkurat så politelige nei, finnes mange negative forumsposter om de her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 vanligvis så er det vel 30 dagers angrefrist tror jeg. men det kan være anderledes på spesialbestilte varer.... skal du selge atv'en, så da har du ikke råd til varene? tok ikke den jeg.... men uansett så er det jo dumt å bestille noe du ikke har lagt av penger til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Normalt 30dagers angrerett på varer kjøpt over internett. Men så blir det jo et defenisjonsspørsmål om dette er spesialvarer eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Nå er det vel ikke slik at BMW-produkter fra Rieger kan betraktes som spesialbestilling vel? Det er jo tross alt BMW de har livnært seg på fra dag 1. Et firma som BS bør kunne tåle en avbestilling, i alle fall når det er snakk om Riegerdeler... Er ikke akkurat 3-delte diamantfelger fra Lexani det er snakk om. _Det_ er noe jeg ville betrakte som spesialbestilling... Ikke deler fra Rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Du har uansett 14 dagers angrerett på nettkjøp, uten at du trenger å oppgi noen som helst grunn til avbestillingen. Dersom du ikke har fått angrerettsskjema fra BS Bildeler har du 1 års angrerett. http://forbrukerportalen.no/rettighetsa ... _og_retur_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Har mailet de noen ganger og syns de virker svært useriøse! Handler derfor ikke av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 BullShitt-bildeler, sendte meg en fanger til min forige e36 som de sa skulle være en m-tech fanger, men den så ikke ut!! Passa ikke engang og det var så dritt-plastikk at du kunne bøye den til en liten avis... Elendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 bs bildeler er ubrukelige. Bare la være å bestille noe der, bruk koed og schmiedmann som er skikkelige. Blir ikke mye dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Har bare dårlige erfaringer med BS Bildeler så de er nok krysset av på min liste over web-butikker.. Alt virker bare usikkert med den sjappa der, vanskelig å få tak i er de også. Nei, bestill fra andre kjente steder. Da vet du nå at loven blir holdt ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 BSbildeler = Bull Shitt bildeler Bestilte deler der som kom etter nesten 3 månder og på toppen av det var det defekt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 kjøpte baklykter som dugget som Fa... ringte dem,å da sa dem at jeg skulle prøve å tette dem,men det nektet jeg så da måtte jeg ta bilde av dugge også fikk jeg byttet dem..selgeren ga meg en eske som han ikke gad å opne for å se om det var riktig å ga meg dårlig sernvic så da bestiller jeg ikke der lenger.bestiller fra Koed,bra servic å hyggelige personer,anbefaller..men husk at TNT kan være litt trege på frakt å dette er ikke Koed sin feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 er egentlig ikke angre frist på bestillings varer for dette er varer som ikke forhandleren sitter med på lager og det er jo en grunn til at de ikke sitter med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Det er ikke noen osm har "alt" på lager. Men Rieger er en av deres hovedleverandør, og derfor bør ikke dette anses som spesialbestilling. De kan jo nekte på at du kan avbestille så mye de bare gidder, men du (trådstarter) har retten på din side. Dersom en vare ikke kan avbestilles - "bindende bestilling" skal det foreligge informasjon om dette fra selger til kjøper. De kan uansett ikke tvinge på deg noe produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 HOLD dere unna! Steike så dårlig den butikken er... Flere å flere som går på en smell der.. Alt er feil.. Venta 3 mnd på ett breddekit.. På siden dems så står (sto) det at det var 4-6 uker på bestillingsvarer.. Bestilte 19 desember, men skal "gi" de jula.... Fikk det 12 april... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå