Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! handla fra dioder.no jg og , fikk pakka idag, men vet ikke helt hvor den sitter, har en e60 kan noen hjelpe mg litt?

Takk

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Rød og blå kan nå brukes på treff/utstilling o.l!

Det stemmer, men du må montere de etter at du er kommet frem, og fjerne de før du kjører videre. :)

Skrevet
jeg har Inpro lykter angel eyes og ettermontert xenon skulle hatt hvitere ringer rundt. jeg har vanlige pærer nå de heter w2x4.6d kan du skaffe de hvitere? sånn xenon aktig. er forøvrig pæresokkel

Jeg har en e34 med inpro lykter med angel eyes der det sitter 4 pærer i hver ring som lyser opp ringen, hvordan kommer man til de pærene? Skulle gjerne skifta de ut på min bil også..

mvh

Joatle Wehus

• 2 months later...
Skrevet
Fleire enn meg som har fått forstyrrelser på radiosignaler etter at eg monterte dioder på bmw angeleyes?

Merka ikkenoe til det jeg nei... :o

Skrevet
Fleire enn meg som har fått forstyrrelser på radiosignaler etter at eg monterte dioder på bmw angeleyes?

Merka ikkenoe til det jeg nei... :o

Synes dette e meget merkverdi, snakka me en på dioder.no og, han sa at eg var den første og einaste som hadde fått dette problemet, så eg fekk bytta, etter bytte var det litt bedre, men fortsatt forstyrrelser på radio, dersom eg skrur av lyset på bilen så forsvinne forstyrrelser på radio.. eg skjønner ingenting:s

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...