DR_XX Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Hei! handla fra dioder.no jg og , fikk pakka idag, men vet ikke helt hvor den sitter, har en e60 kan noen hjelpe mg litt? Takk
Chris A Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Hei! handla fra dioder.no jg og , fikk pakka idag, men vet ikke helt hvor den sitter, har en e60 kan noen hjelpe mg litt? Takk Har du søkt i forumet? Klikk på linken under, følg den så tenker jeg du finner ut av det! Lykke til! Link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=76119&highlight=
awt Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Rød og blå kan nå brukes på treff/utstilling o.l! Det stemmer, men du må montere de etter at du er kommet frem, og fjerne de før du kjører videre.
burner Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Kommer jo på det samme om det er lov eller ikke.. Er jo bare grisestygt..
Joatle Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 jeg har Inpro lykter angel eyes og ettermontert xenon skulle hatt hvitere ringer rundt. jeg har vanlige pærer nå de heter w2x4.6d kan du skaffe de hvitere? sånn xenon aktig. er forøvrig pæresokkel Jeg har en e34 med inpro lykter med angel eyes der det sitter 4 pærer i hver ring som lyser opp ringen, hvordan kommer man til de pærene? Skulle gjerne skifta de ut på min bil også.. mvh Joatle Wehus
///M Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Prøver å legge ut noen bilder med disse diodepærene i Ae.Xenon 5000k i grøftlysan. hvor får man tak i de lyspærene fra?
krutte-39 Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Fleire enn meg som har fått forstyrrelser på radiosignaler etter at eg monterte dioder på bmw angeleyes?
Litjhaug Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Skrevet Juni 22, 2008 Fleire enn meg som har fått forstyrrelser på radiosignaler etter at eg monterte dioder på bmw angeleyes? Merka ikkenoe til det jeg nei...
krutte-39 Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Fleire enn meg som har fått forstyrrelser på radiosignaler etter at eg monterte dioder på bmw angeleyes? Merka ikkenoe til det jeg nei... Synes dette e meget merkverdi, snakka me en på dioder.no og, han sa at eg var den første og einaste som hadde fått dette problemet, så eg fekk bytta, etter bytte var det litt bedre, men fortsatt forstyrrelser på radio, dersom eg skrur av lyset på bilen så forsvinne forstyrrelser på radio.. eg skjønner ingenting:s
xanyou Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 men spørsmål til dei som har montert dette, er det enkelt? slepp ein å demontere lyktene?
marararius Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hvordan skal du få ringene inn i lyktene, uten å demontere de?
xanyou Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 sånn som eg forsto det er det ikkje ringer det er snakk om? kun dioder? eller er eg heilt på vidda no?
marararius Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Nei da beklager jeg, da vet jeg ikke lengre Trodde det var snakk om AE- ringene jeg, men mulig det er noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå