Litjhaug Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 noen flere som har prøv disse nå?? www.Dioder.no
Joatle Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 De har jo kje te e34... Dette er erstatningspærer til biler som kommer med angel eyes orginalt, så dessverre. (Det kan forsåvidt diskuteres om angel eyes er godkjent i seg selv (på biler dette ikke kommer med originalt), da dette i teorien er fire lykter, men det er en annen sak.) Sist jeg var på EU kontroll med min e34 og angel eyes så fikk jeg beskjed om at det egentlig ikke var lovlig med mer enn 2 parklys i front men siden alle nye BMW'er kom med det så måtte det vel være lovlig for min del også og så ble de godkjent
Kjennern Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Ble ikke så bra bilder med mobilen, men satte på de hvite led pærene fra Dioder.no for par dager siden.
Kjennern Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Ser bedre ut en på bilde ja Så er fornøyd.
Litjhaug Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Høres bra ut... D var jeg som fikk Dioder.no til å ta inn disse diodene!! Derfor håper jeg at mange kjøper fra di...
Bombtrack Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Tenkte å bestille slike dioder, men passer disse på mine ettermonterte Hellalykter(fra Koed)? syns jeg leste at Hella leverer lyktene originalt..men ble litt usikker nå..
Litjhaug Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 må legge til bilde når du har montert da, så jeg får se resultate!
Bombtrack Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Da ble det hvite angeleyes på meg å! Passa kjempebra sammen med resten av nypærene(Luminics Ultra White)! Originalt: Gule til venstre og hvite til høyre: Ferdig!: Ser skikkelig bra ut i virkeligheten, ble litt dårlige bilder da jeg ikke hadde noe annet enn mobilen akkurat nå..
Chris A Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Kjører med 7000 k led, på min E-60. bilder er å finne visst dere klikker på tråden min. JEg bestilte mine gjennom www.ebay.com siden dollaren er så lav . koster ca. 80 dollar pluss frakt. Disse tar seg meget bra ut på min ihverfall.
xibriz Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Giddet ikke lese gjennom hele tråden hær, men hvis det skulle være noe tvil kan jeg fortelle at rød og blå IKKE er lov! Som politiet sa til meg en gang... det er kun to farger som er lov --> Rød (kun bak) og gul!
Litjhaug Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Rød og blå kan nå brukes på treff/utstilling o.l!
Litjhaug Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Kjører med 7000 k led, på min E-60. bilder er å finne visst dere klikker på tråden min. JEg bestilte mine gjennom www.ebay.com siden dollaren er så lav . koster ca. 80 dollar pluss frakt. Disse tar seg meget bra ut på min ihverfall. Ble fint det der... Det er 7000k som selges på www.dioder.no også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå