Gå til innhold

2008 BMW 320 DA Individual SedonaRed E92 - Endelig tilbake!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Steike. Det får'n si.. Gratulerer så mye. Når får du nybilen..? :)

Egentlig er det nå juliproduksjon, men min blir produsert allerede i uke 19 (beg. av mai) så håper på d beste!! :-)

Dette blir kanonbra. Så på E93 320d i går på BMW Karavanen og det var en rimelig lekker sak. Ingenting er så herlig som å hente sin fabrikknye bil. Har du bestilt med "BMW Welt" pakka, slik at du henter bilen i Tyskland og får omvisning etc.? Har du noen videre planer for bilen da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike. Det får'n si.. Gratulerer så mye. Når får du nybilen..? :)

Egentlig er det nå juliproduksjon, men min blir produsert allerede i uke 19 (beg. av mai) så håper på d beste!! :-)

Dette blir kanonbra. Så på E93 320d i går på BMW Karavanen og det var en rimelig lekker sak. Ingenting er så herlig som å hente sin fabrikknye bil. Har du bestilt med "BMW Welt" pakka, slik at du henter bilen i Tyskland og får omvisning etc.? Har du noen videre planer for bilen da? :D

Planer, tja. Hartge understell, bakpotte og 20" Hartge Classic II.

BMW Welt-pakke...hva koster det?`D har jeg ikke tenkt på...men...interessant ja!! :-) Vet du noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å bli bra. Hadde du HARTGE understell på den røde? Hvordan syns du det fungerte..? Har god dialog med sjef hos Stenshagen Lillestrøm og han rådet meg til å ikke sette på HARTGE oppsettet.. Han hadde prøvd det og sa at det ikke var noe særlig. Men han ville jo heller ikke kjørt med 20" som jeg kjører med, men han syns det så unektelig gromt ut. Hadde vært greit å få vite det av en som har kjørt med 20" og HARTGE oppsettet.. :)

Jeg vet ingenting om dette, men plukket meg med en brosjyre på 1 serie coupe hvor det stod BMW Welt under ekstra utstyr. Brosjyren er riktignok engelsk, men jeg vet at det er muligheter for å hente bilen selv hos oss i Norge. Tror jeg ville forhørt meg litt med forhandler, hvor endte du opp forresten? :)

"BMW Welt: Taking delivery of a car has always ranked among the best moments for any car driver. Now that moment can become a truly unforgettable day - at the BMW Welt, the experience and delivery centre in Munich, Germany. Visit the Museum, tour the plant or explore the Technology studio: BMW Welt brings you the true fascination of BMW. Experience more online at www.bmw-welt.com"

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å bli bra. Hadde du HARTGE understell på den røde? Hvordan syns du det fungerte..? Har god dialog med sjef hos Stenshagen Lillestrøm og han rådet meg til å ikke sette på HARTGE oppsettet.. Han hadde prøvd det og sa at det ikke var noe særlig. Men han ville jo heller ikke kjørt med 20" som jeg kjører med, men han syns det så unektelig gromt ut. Hadde vært greit å få vite det av en som har kjørt med 20" og HARTGE oppsettet.. :)

Jeg vet ingenting om dette, men plukket meg med en brosjyre på 1 serie coupe hvor det stod BMW Welt under ekstra utstyr. Brosjyren er riktignok engelsk, men jeg vet at det er muligheter for å hente bilen selv hos oss i Norge. Tror jeg ville forhørt meg litt med forhandler, hvor endte du opp forresten? :)

"BMW Welt: Taking delivery of a car has always ranked among the best moments for any car driver. Now that moment can become a truly unforgettable day - at the BMW Welt, the experience and delivery centre in Munich, Germany. Visit the Museum, tour the plant or explore the Technology studio: BMW Welt brings you the true fascination of BMW. Experience more online at www.bmw-welt.com"

8)

Har ikke Hartge-understell på min nå. Supersport og det er jeg VELDIG fornøyd med, selv med 20".

Ang BMW Welt - må jeg sjekke opp med forhandleren. Ble Bilsalongen, Skien, da jeg fikk gode vilkår og rask levering der.

Mulig jeg bestiller Supersport til min nye E93 også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye positivt om Bilsalongen. Vurderte faktisk å handle fra dem jeg også når jeg bestilte 520d'n, men endte alikevel opp med Stenshagen Lillestrøm, som forsåvidt var greit. Fikk vite at Bilsalongen hadde noen entusiastiske selgere og gav gode innbyttepriser. Synd de holder til så langt unna.. Gi gjerne tilbakemelding på BMW Welt undersøkelsen. Dette kan være interessant, vurderer selv å bestille meg en ny 116i å ha i tillegg og da kunne jeg faktisk tenkt meg å hentet den selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye positivt om Bilsalongen. Vurderte faktisk å handle fra dem jeg også når jeg bestilte 520d'n, men endte alikevel opp med Stenshagen Lillestrøm, som forsåvidt var greit. Fikk vite at Bilsalongen hadde noen entusiastiske selgere og gav gode innbyttepriser. Synd de holder til så langt unna.. Gi gjerne tilbakemelding på BMW Welt undersøkelsen. Dette kan være interessant, vurderer selv å bestille meg en ny 116i å ha i tillegg og da kunne jeg faktisk tenkt meg å hentet den selv. :)

Jeg har sjekket litt, og får opplyst at dette gjelder kunder biler solgt i England og Tyskland, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt så fort ja, ikke verst. Fikk du det du ville ha for den?

Gratulerer med bestilling av helt ny bil som sikkert blir kjempeflott, Og Hartge potter er bra :wink:

Ja,- tror den blir fin med de og mine 20" Hartge hjul

Også fin farge...nesten som din.

Fikk ikke det jeg ville, men 525.000 + reg/årsavgift og UTEN dekk/felger/vinterdekk er oki for den. Vanskelig å få mere, og det var en entusiast som fikk den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare bekrefte at også mine erfaringer med Bilsalongen har vært topp.

Veldig interesserte og entusisatiske selgere, det er meget viktig for min del iallefall. Det gjelder også min begrensede erfaring med verkstedet der.

Bilen min ble kjøpt ny der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det går hurtig i svingene, men det er jo bare flott! Du tenker å selge din nye E93 i løpet av de tre neste månedene eller?

Har du gjort beregninger på hvordan regnestykket blir mht å bytte bil så ofte? Altså at det muligens kan lønne seg fremfor å eie en bil over en lengere periode, eller er dette bare for moro skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare bekrefte at også mine erfaringer med Bilsalongen har vært topp.

Veldig interesserte og entusisatiske selgere, det er meget viktig for min del iallefall. Det gjelder også min begrensede erfaring med verkstedet der.

Bilen min ble kjøpt ny der også.

Ja, nettopp det var også mitt inntrykk. Samt at en kompis som kjøpte ny E93 325DA Cab der nylig anbefalte dem.

Andre steder fikk jeg forespeilet juni el. juli-produksjon, noe som hadde gitt med cab langt ut på sommeren,- men Bilsalongen klarte å mikse til en maiproduksjon,- og det er jo TOPP!! Min blir produsert allerede om tre uker. Samt en gunstig lånebilløsning fikk jeg også...mens jeg venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...