2mMy Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 felgene passet MYE bedre enn ventet =) eller rå e92 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Den røde er "standard" E92 rød. Karmosinrød.Denne er Sedona-rød - en individual farge. ENDA finere i virkeligheten. Blir 20" Hartge Classic II på sommeren. Bedre bilder en dag det ikke regner og alt er på plass. Usikker på chip, den går jo jævlig bra den nye 177 hk motoren. Er liksom litt avhengig av lappen, og får kjørt i fra meg i høy fart på jobben Sommerhjul: Meget pen farge, og de Hartge felgene er dødsråe. Hadde selv tenkt på disse i 19", men det falt ut da disse kostet 48-laken. Tør ikke tenke på prisen i 20". Nye 3 serie Coupe er en bil man bare må snu seg etter, blir bare penere for hver gang man ser en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Ja dette ble jo bare drittfett Visste at den fargen ble bra, og hjula funker jo som vinterhjul. Er du medlem på e90post.com? Hvis ikke så må du legge ut bilder der, ellers så gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Utrolig fin bil med en fantastisk farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Sexy coupe, ingen tvil om det, og de hjulene der blir nok kanon! Men du hadde den hvite Coupe'en ikke sant? Nå denne? Hva blir neste, og når? Uansett grattis med lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja dette ble jo bare drittfett Visste at den fargen ble bra, og hjula funker jo som vinterhjul. Er du medlem på e90post.com? Hvis ikke så må du legge ut bilder der, ellers så gjør jeg det Nei, er nok ikke medlem der. Legg de gjerne ut. Ser frem til neste onsdag, da kommer taket og sotingen. Tenkte, om været holder den kvelden, og reise ned og ta noen fine bilder, for da er jeg i mål. Morro men dyrt... (godt ikke kjerringa ser dette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Sexy coupe, ingen tvil om det, og de hjulene der blir nok kanon!Men du hadde den hvite Coupe'en ikke sant? Nå denne? Hva blir neste, og når? Uansett grattis med lekker bil! Ja, jeg hadde en "modda" hvit E92, men den kom det en kar og bare MÅTTE ha!!! Derfor dro jeg tilbake til BMW Fornebu og forlangte en til...og heldigvis fikk jeg se denne drittkule fargen og bare; MÅ HA,- BARE MÅ HA!! Dotz Hanso var jeg skeptisk til, men du verden så feil man kan ta, for dette ble rått. ET15 bak, var HELT rått på denne (må nok varme LITT på inneskjermene, men hva gjør vel d). Tja, hva blir d neste. Usikker om d er mulig og overgå dette. Må bli M3 da...eller nye X5 Sport. Men, da må de ringe fra Hamar lørdag såfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firefighter Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Må si at de nye coupeene er det stil over....linjene er helt fantastiske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Må si at de nye coupeene er det stil over....linjene er helt fantastiske... Er så enig. Som dere ser på bildene mine, står det er Audi A5 i bakgrunnen, som en kollega ga over 800.000 for. Tror dere han er misunnelig...? JA, han er nok d. Linjene til Audi's coupe er ikke engang i nærheten. Misunner han litt LED-lysene men...d er d eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 felgene passet MYE bedre enn ventet =) eller rå e92 =) Ja, var svært skeptisk selv, men du verden det ble gromt. Eneste BMW i norge med Dotz Hanse iflg. importøren. De er en av de første settene i 19" som er levert i Scandinavia. D er jo gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Kjempepen bil dette altså! Hadde bare penga strekt til, så hadde jeg også satset på noe nyere i ca den stilen! Mucho grattis, and drive carefully Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 feit bil as! den hvite du hadde..solgt til en pakistaner? og han med a5...bor han på stovner?sett en lik bil her..hmm...med pris på 800k håper jeg han har 3,0V6 TdiQ motor...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja:-) Stemmer. Han med A5'n bor der. En kollega av meg. Stemmer at det er en 3 l 4x4. Den hvite ble solgt til en pakistaner Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Må bare si det, FET bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Gratulerer så meget med flott bil. Synd det er så få som kjøper individual-utstyr på bilene sine. Man ser rast forskjell på en med individual-farge og en helt standard bil. Morsomt at du turde å kjøpe en såpass spesiell farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå