in2you Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 å feite det ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Fy faen for en RÅ bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Dette ble nydelig.. Hvordan syns du den er å kjøre med 20" og senket bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Samme som meg jo. Grattis med felger ikke alle andre har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Åh, se på det ja. Det ble bare griserått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Dette ble nydelig.. Hvordan syns du den er å kjøre med 20" og senket bil? Det går overraskende greit. Progressive fjærer gjør jo sitt, men skal man ha fokus på komfort setter man på orginalfjærer og 17"...og d er ikke tema på en coupe. Fra 19 til 20 synes jeg var overgangen ikke var spesielt merkbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 De Hartge felgene er utrolig fine. Både på din og ///Magnus sin M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 NYDELIG! De felgene sitter som et skudd på E9x, særlig på E92 Kjøpte du de originale felgene, eller endte du opp med replika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 For en nydelig bil......... !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Nå er Hartge Classic II 20" montert og nye nyrer på plass.295/25-20 bak 10x20" 245/30-20 front 9x20" Bedre bilder når været tillater det, klarte bare ikke vente Rått, gleder meg til bilder av samme kaliber som tidligere i tråden. Forvørig viser bildet godt hva jeg ikke helt klarer å svelge med Audi. Det er noe med fronten som ikke henger helt på G. Den hvite i bakgrunn er sikkert bra ellers, men høyden og grillen i front stemmer ikke helt. Virker som at Aerodynamikk gjengen sto først i køen, og så måtte designlaget forsøke å pynte det uten å endre fasongen.....!? ett eller annet i den dur. Knyte sko med hendene på ryggen har alltid vært en utfordring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 NYDELIG! De felgene sitter som et skudd på E9x, særlig på E92 Kjøpte du de originale felgene, eller endte du opp med replika? Dette er orginale Hartge ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 NYDELIG! De felgene sitter som et skudd på E9x, særlig på E92 Kjøpte du de originale felgene, eller endte du opp med replika? Dette er orginale Hartge ja.. Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Her kommer noen bilder fra i dag. Venter fortsatt på godvær....for å ta flere bilder med bedre kamera og bakgrunner. Ps. Kan selges nå for 549.000 + Hartge! Utstyrsliste på side 1 - km.stand 8700 km. (Skal kjøpe E93 for de som lurer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Er ikke annet enn å si at bilen din er nydelig. Flott at det fortsatt er brukbart å kjøre med senken og 20". Tittet så vidt det var på gamlebilen din i går. Ingen tvil om at det også var en nydelig skute! E93 hadde jo blitt helt sjef, men da bør du (etter min mening) velge en mørk farge ettersom det ikke er pent med ståltaket og skjøtene det lager i en lys en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Jeg er redd jeg hadde kjørt av veien hvis jeg hadde sett denne bilen live! Ekstremt pent! Er det "Customer of the year award" hos BMW forhandleren din du prøver å oppnå? Men jeg har forståelse for at cab frister i disse tider! Jeg har også lagt merke til at skjøtene til taket på E93 har temmelig store glipper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå