Jaws Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Grattis med nydelig bil, kommer til og bli bra med de nye oppgraderingene dine. Eg har anlegg (subber, forsterker og kondensator) til salgs vist du er interessert
Dj Feed Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Jon??PIE her.. Det er ikkje jon, men ein annen Feed
Dj Feed Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 veødig pen e36:) skulle vært senka litt til foran så at dekket ligger likt i forhold til hjulbuen foran og bak mener jeg da:) ellers så var den fin:) Etter vert så skal det på justerbart senkesett, og da fpr eg den akuratt som eg vil ha den...
GangstaP Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Ok.. Passa bare godt på navnet og bosted.. Jaja.. Fin bil Niiice interiør..
LianLi Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Blir trist når jeg hører folk skal sette på pustehjelp på 328i Bilen er vel ikke lat? :S Skal være mulig å få ut 230hk+ med noen mods med denna motoren Ellers en sykt fin bil, en E36 328i er drømmen til sommern. Tror ikke du trenger noen øyelokk heller, var veldig fin slik den var nå.
Dj Feed Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Blir trist når jeg hører folk skal sette på pustehjelp på 328i Bilen er vel ikke lat? :S Skal være mulig å få ut 230hk+ med noen mods med denna motoren Ellers en sykt fin bil, en E36 328i er drømmen til sommern. Tror ikke du trenger noen øyelokk heller, var veldig fin slik den var nå. Eg har rundt 230 hk på den nå, så det blir ikkje noe pustehjelp med ein gong!! Har montert Angeleyes idag, så det må på noen øyelokk, det blir mye finere!!
Ad|oS Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Bare å legge inn litt flere bilder Øyelokk synes jeg du kan la være å ha... Penere uten etter min mening, men vi er alle forskjellige hehe Fått på blinklysene?
Dj Feed Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 Bare å legge inn litt flere bilder Øyelokk synes jeg du kan la være å ha... Penere uten etter min mening, men vi er alle forskjellige hehe Fått på blinklysene? Her kommer fleir bilder!! Har bilder av dei nye lyktene!! Har montert nye sideblinklys også, så det kommer snart bilder av dei også...
Ad|oS Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Frontlyktene er jo pene, men baklyktene er jeg ikke så stor fan av. Men det vet du vel allerede Men blir jo bra. Godt du valgte frontlykter med svart bakgrunn i stedet for de med chrome
M3Turbo Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Ikke så glad i de baklyktene.ser veldig ettermontert ut. burde beholdt de du har syns jeg da.men smaken er som baken. Kjøp deg heller en M3 motor en kompressor. Mye lettere og mye bedre billigere også!
vetu03 Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Nydelig bil;) Og ble bra med de frontlyktene. Men må vel si meg enig med fler her om baklyktene..
Frode D Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 .....Visst det er noe dere anbefaler å gjør med bilen kom med noen tips!! Jeg anbefaler at du bytter interiør med meg
Superbeetle Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Er ikke dette slike angeleyes med veldig små ringer?
The StigMeister Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Strøken bil ja Elsker de stolene Når det gjelder baklykter til e36, så er de originale m3 lyktene penest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå