Gå til innhold

e30 m3 - S50b32! Prosjekt. Søknad om S50B32 godkjent!


Spiritus Sancti
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med å prøve M50B25/28 med turbo? Kan man mappe lite HK/NM og sikkert få godkjent.?? De S38 motorene veier jo også bly. Jeg håper noen snart lager en grom M52B25/28 med turbo som levere og blir holdbar. Da har man en lett og smidig motor. :D

Torebmw troor jeg skrev nicket riktig.. har vel ombygget e30 m3 med M52B28 turbo 8)

Den blir ikke stort heftigere i mitt hode iallefall :P

TOREBMW har M50B25 turbomaskin etter det jeg har lest.. Men den er borret opp til 2.8(?).

Tror også Spiritus har vert i kontakt m han..

BTW, fikk du klipsene til M-tech listene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg på diverse skruer/muttere/klips fra gs på tilsammen nesten 1000 kr:D

Og ei pakke fra koed med senkesett og frontstykke til m3.. Så da er planen og først få bilen på hjula. Deretter skal jeg la bilen stå litt, mens jeg bygger ferdig intreøret. Og prøve og spare opp endel penger. Så skal jeg få noen til å sveise bakskjermer. Så skal motor og sånt kjøpes..

Vet kanskje det mest logiske er å ta motor og sånt først. Men denne bilen skal ikke på veien før den er helt klar uansett. Så da er det egentlig samme hva jeg tar først og ikke.. Hehe

DSC02014.jpg

Sperrediffen er ankommet. Venter bare på baklokket. Så skal den også sandblåses og lakkes.. Kanskje lakke den sølv? Eller? Hehe

DSC02031.jpg

DSC02037.jpg

DSC02038.jpg

Må nok til med en liten spacer her ja..

DSC02040.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok skuffe deg litt.. om du ikke skal ha Evo-breddere, så blir den ikke så mye bredere.

så du trenger ikke spacere tenker jeg :)

her er ett bilde av den vi bygger. litt fårlig, men du ser at den orginale ligger nesten helt inntil m3-bredderen.

ergo; ikke særlig breiere :)

edit: legger ved bilde jeg ;)

CIMG6484.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir nok knall bra uansett da :)

men tenkte jeg skulle gi beskjed, så du slapp å invistere i "dyre" spacere :)

trodde kanskje Evo var litt breiere bak jeg, men der tok jeg feil :)

Stemmer, takk for omtanken:) Hehe

Hadde nok ventet med å kjøpe spacere uansett..

Foran har jeg kjøpt 2 cm spacere på hver side.. Kosta jo 1600 eller noe.. Ikke så billig :P Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...