haugen1 Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Prøve og filme når det er lyst og uten det vann tette huset på go pro camera Takk Ja litt langt bak har ikke justert helt ut foringene tror jeg. Tror det er litt og gå på, på høyre hjulet.
Trond.S Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Har fulgt med ei stund her uten å skrive noe, men nå kom endelig filmen jeg venta med fin bil, hissig sugis lyd og dekkrøyk så da må jeg skryte litt her. Bare å gratulere med fint resultat
Netlandet Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 E30 med S50 er MORRO! Gled deg til sommeren Lyden er herlig.
haugen1 Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2012 Takk artig og vite at folk følger med ikke verdens beste tråd men Ja gleder meg til sommeren. Ja er meget fornøyd med lyden. 3" eksos. Skal få lagt ut flere filmer om sjangsen byr seg en gang til før snøen og når det er lyst:)
haugen1 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2012 Dårlige nyheter... Noen som har svar jeg kan få se?
Pedi Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Jøss, trodde det å bygge om E30 nå for tida var plug'n play jeg???? Der tok jeg jaggu feil. Må ha hatt en dårlig dag han biltryne-mannen der...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Det e rart at det julenisseverkstedet som kalles Statens Veivesen ikke kan klare å behandle like tilfeller likt. Nå er det såvidt jeg vet blitt akseptert fra SFOOR at Hartge papirene kan brukes, og at e30 godkjennes med opptil 330hk/350nm. Og det er jo flere biler i senere tid som har blitt godkjent på grunnlag av disse papirene. Eirik var jo f.eks nylig inne med sin. Er det en eller annen kverulant som sitter og sover i timen eller? Den søknaden der er det bare å sende i retur og lever ei STOOOR klage. Snakk med Larsen Racing, han har vel god kontroll på hva som er fakta og ikke i dette tilfelle, og hvem man kan henvende seg til Rart at de i Molde kunne hjelpe Eirik med å godkjenne sin med utgansgpunkt i de samme papirer nå nylig, og så skal du plutselig få nei....! FUBAR!!
Mjørgen Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Hmm.. Søkte du rett til molde trafikk stasjon?
Pedi Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Julenisseverksted, hehe... For meg minner det faktisk mer om fagkunnskapen til snekkerverkstedet i bedehuset som jeg besøkte et par ganger i barndommen: en visste aldri hva en gikk til, ei heller hva en kom hjem med. Hvis noen gjenkjente hva en hadde laget, så var det ren flaks. Slik er det jo med biltrangsynet også, er jo tydeligvis lørdagslotto dette. Får håpe jeg har 7 rette når jeg skal inn å vise min...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Ser nå at det er Helge Gundersen som har behandlet søknaden din... Han skal du bare drite i, han veit ikke hva han snakker om. Når jeg hadde 320'n med Alpinamotor for noen år siden så gikk det ikke engang an å få godkjenne 320'n som 325. Men når jeg spurte i Molde så skulle ikke det være noe problem. Så Mr.Gundersen er tydeligvis ikke up to date på hva han prater om. Snakk med Joachim Ettellerannet på Biltilsynet i Molde. Det var han som hjalp Eirik. Hør med Larsen Racing også, han veit en god del om den prosessen den. Og så sender du inn ei klage på Helge Gundersen.
Stale_H Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Helge gundersen sitter på biltilsynet kristiansund og er IKKE rette mannen å sende søknad til!
Haakjin Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Kan jeg også skrive under på , han er ikke rett! Jeg har sendt akkurat samme søknaden som morty999 fikk godkjent der han bor, så sendte jeg lik søknad med min bil til Gundersen, spent på svaret jeg får av han Send til orkanger du, så er det større sjanse for å få den godkjent
Jørgen Lie Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Ser nå at det er Helge Gundersen som har behandlet søknaden din...Han skal du bare drite i, han veit ikke hva han snakker om. Når jeg hadde 320'n med Alpinamotor for noen år siden så gikk det ikke engang an å få godkjenne 320'n som 325. Men når jeg spurte i Molde så skulle ikke det være noe problem. Så Mr.Gundersen er tydeligvis ikke up to date på hva han prater om. Snakk med Joachim Ettellerannet på Biltilsynet i Molde. Det var han som hjalp Eirik. Hør med Larsen Racing også, han veit en god del om den prosessen den. Og så sender du inn ei klage på Helge Gundersen. Stemmer... Han er vel ikke rett mann for denne jobben... Killingberg/Killenberg eller noe slikt i Trondheim sies å ha god forståelse for ombygging og innsikt i hva som faktisk er mulig og ikke. Hadde jeg vært deg, ville jeg prøvd å fått skaffet skilt-nr på alle E30`ene i Norge som har fått godkjent S50B30 iløpet av det siste året/to siste årene og sendt han. Gjerne sammen med en rompesmiley eller noe.. Send også inn en klage ja..!!! Han "godkjente" søknaden på bilen til en kompis av meg, for ombygging fra 316 til 325. Touring.. En annen kompis av meg kjøpte bilen, og kom i snakk med Helge om dette. Sa til han at "det var du som ga klarsignal til ombygging" ifb med et samtaleemne. Da svarte han følgende: Ja, jeg har gitt klarsignal til ombyggeingen på reg.nr XX.12345, og det er ganske enkelt fordi kriteriene aldri kommer til å bli oppfylt, så bilen kommer aldri til å bli godkjent som 325i. Snakker seg om superdust..
Haakjin Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Jeg kommer også til å sende klagebrev om jeg ikke får ting godkjent der. Å kjenner til den episoden med Touringen, hele vegvesenet i kr.sund er komplett udugelige!
Larsinnj Skrevet Oktober 16, 2012 Skrevet Oktober 16, 2012 Kan jeg også skrive under på , han er ikke rett! Jeg har sendt akkurat samme søknaden som morty999 fikk godkjent der han bor, så sendte jeg lik søknad med min bil til Gundersen, spent på svaret jeg får av han Send til orkanger du, så er det større sjanse for å få den godkjent Skal du først rote deg oppover hit ville jeg tatt turen til Trondheim først som sist! Har et sterkt inntrykk at det er litt etter dagsformen til kontrolløren inne på Orkanger og dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå