Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jobb me saken.....men han e ikje kyndig uansett t å ta å godkjenne søknadden min.....e jo han i har snakka med å levert papira mine t men han sendte det videre :P

Skrevet

har har sendt forespørsell om å få dem tbake......sist i snakka me killingberg ville ikje han si elr gjør så mye sia i høre til molde sa han :P men e jo nesten 1år sia d no da

Skrevet

trist nyhet !!

startet bilen idag for og flytte den litt...så merket jeg på tomgang at det er 0 olje trykk men, lampa forsvant når jeg fikk litt høyere turtall :( dritt

rådelager???

Skrevet

Enig med joachim

Er heller ikke uvanlig med bunnpanne løsninga di, den er jo ikke helt opptimal, desverre:( trist uansett. Du får bare utsette m535, så har du litt motor å pusle med framover:p

Skrevet

10-60 men har ikje brukt bilen mange tima den lille lørdagen og nåkken tima på søndag når i hadde prøve skilt. da va alt fint....flytta bilen 5 meter en anna dag hær au. men i går når i sku putre den fram igjen merket jeg det at lampa lyste.

bilen blir vasket og satt vekk for vinteren denne uka så får jeg ta den fram i april igjen og ha den på løfte bukk og ta ned forstilling og bytte lagera..elr skal koble på et manomoeter først og se

Skrevet

Jeg målte oljetrykk på min S50 med E34 bunnpanne til 5 bar på tomgang ved kald motor og ca 2 bar på varm motor.

Oljetrykksbryteren slår inn på ca 0,2-4 bar, så da er trykket rimelig lavt.

Sett på et manometer og mål reelt trykk før du tar noen avgjørelser :)

Er du forresten sikker på at oljetrykk og oljetemp er kobla riktig?

Kontaktene passer nemlig overens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...