haugen1 Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Men er det mulig og sende det til noen andre da? Elr er jeg lost siden han har sagt nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Heeeerregud mannj....! SNAKK MED JOACHIM PÅ BILTILSYNET I MOLDE SA I!!! Tunghørt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 jobb me saken.....men han e ikje kyndig uansett t å ta å godkjenne søknadden min.....e jo han i har snakka med å levert papira mine t men han sendte det videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Berre å sei du ska ha tilbake papira det Haugen Når du får dem, så ringe du på killingberg og tar det derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 har har sendt forespørsell om å få dem tbake......sist i snakka me killingberg ville ikje han si elr gjør så mye sia i høre til molde sa han men e jo nesten 1år sia d no da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 samme som han sa til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Meg også, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 trist nyhet !! startet bilen idag for og flytte den litt...så merket jeg på tomgang at det er 0 olje trykk men, lampa forsvant når jeg fikk litt høyere turtall dritt rådelager??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Ikkje hælt ulikt s50 å få lagerhavari. Kass olje bruka du? Det e bære å røske'n ut og bytte lager tvert, ingenting å stusse på. Ingen vits å risikere stripå i veiva.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Enig med joachim Er heller ikke uvanlig med bunnpanne løsninga di, den er jo ikke helt opptimal, desverre:( trist uansett. Du får bare utsette m535, så har du litt motor å pusle med framover:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 10-60 men har ikje brukt bilen mange tima den lille lørdagen og nåkken tima på søndag når i hadde prøve skilt. da va alt fint....flytta bilen 5 meter en anna dag hær au. men i går når i sku putre den fram igjen merket jeg det at lampa lyste. bilen blir vasket og satt vekk for vinteren denne uka så får jeg ta den fram i april igjen og ha den på løfte bukk og ta ned forstilling og bytte lagera..elr skal koble på et manomoeter først og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Aha! Så du har ikke sett tall på trykket ditt? Bare lampa som slukka seint/ lyste på tomgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 ja den lyser på 1000rpm men slukker på 1500 og opp ca lyser den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 er det veivlager som brukes og bytte elr ramlager også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jeg målte oljetrykk på min S50 med E34 bunnpanne til 5 bar på tomgang ved kald motor og ca 2 bar på varm motor. Oljetrykksbryteren slår inn på ca 0,2-4 bar, så da er trykket rimelig lavt. Sett på et manometer og mål reelt trykk før du tar noen avgjørelser Er du forresten sikker på at oljetrykk og oljetemp er kobla riktig? Kontaktene passer nemlig overens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå