haugen1 Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Noen som hvet hva olje trykket på s50 skal være på varm og kald motor?) Har endelig henter fram bilen fra vinter lagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Da har jeg fått målt trykket på motor og det var skuff!!! Tomgang = 0 ca Om jeg holdt litt gass rundt 1400rpm hadde jeg 1bar men om jeg ruset den høyt og holt den der med gassing på kanskje oppimot 4-5000 fikk jeg ikke mer en 3bar. Akurat som pumpa sliter med og få opp trykket for og få 3bar tok sinn tid. Noen som har en for mening om hva det kan ha seg?? Slitt pumpe? Lager? Ikke noe bankelyder imotor heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Ved tomgang kald motor burde du ha minimum 1 - 1.5 bar, ved 3k rpm burde du ha oppimot 2 - 2.5 bar.. Men hvor har du målt trykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Okei men ved under 1100 ca så var det 0 bar. Koblet meg på med manometer og minimess kobling der hvor trykk følern står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Høres ikke bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Nei. Noen som har en formening om hva der kan vær?? Olje pumpe? Rådelager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Lager! det e så typisk s50 at det tør i vedde en 100-lapp på! Bære la vare å starte motorn nåkkå mær, så du ikkje risikeræ stripå i veiva. Riv ned lagera å sjå, fort gjort det. Hvis dei ser grei ut så bruk måletråd, Eivind he liggende på verkstedet. Men i rekna mæ du finn lager som e dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 Da er nye rådelager og oljepumpe bestilt ) pumpa var utrolig stygg inni:0 så blir nå om ikke lenge....må bare til Danmark en ukes tid på jobb igjen....tar endel tid den Jobbinga så ting tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Hadde bursdag idag å fikk ei rå kul kake med dama mi Kake av e30'n med bra detaljer:) Måtte jo så klart kutte til at jeg fikk åpner panseret før jeg spiste den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 dødsrå kake ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Hahaha, tøft! Synd den ble vrak da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Ja synd den ble vrak pli vell helt borte idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Den var niiice, hadde ikke hatt sammvittighet til å spist d2n en gang:-p Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Feeet E30! Å ennå fetere kake!!! Var ikke lagd på 5 min den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Det der var rått, skal sei du har funne "den rette" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå