D.C.V Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 si nå ifra når det blir stengt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Kan ikke love at det blir mye kjappere i denne omgang, i verste fall kanskje til og med tregere, men det blir da ny software på forumet, og klargjøring for serverbytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Jeg lurer på en ting...Hvorfor kan du (Gunnar) svare på hva din holdning til en kronerulling er? Har ikke noe imot å donere en hundrings jeg heller, og om 100 stk av oss hadde donert 100 kr, så har vi plutselig 10000 kr til serveroppgradering! Vet ikke hvor mye det kommer til å koste og er ikke særlig datakyndig med tanke på hosting ol, men må vel være mulig å få noe for disse summene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Jeg er ikke så begeistret for kronerullinger. Det er så kjedelig hvis jeg en dag finner ut at jeg ikke har tid og energi til å drive sidene videre, etter å ha fått inn masse penger. Da føler jeg nok litt på det. Men samtidig har jeg nok brukt mer tid og penger her enn det jeg får inn allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 PING mot bimmers.no går som olja lyn. Er jo ikke linja til domenet som er treg, men serveren til forumdelen. Jeg skrev dette som tilleggsopplysning til posten om at forumet oppleves treigt, dette for å opplyse om linjeforhold mot bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Ja, du har nok brukt en del penger allerede I tillegg er jo en kronerulling noe som "alle" kan være med på, samtidig som at det ikke ser ut til at så mange har det rette og gromme utstyret stående hjemme lengre... Doneringen vil jo være 100% frivillig uansett, og den vil vel strengt tatt også løse "problemene" våre også? (jeg klarer meg, selv om jeg noen ganger kan irritere meg litt over treghet...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Det er ikke mulig å få til en ordning som vi hadde for en stund tilbake i samarbeid med OS bildeler da Gunnar? Etter det jeg husket var det jo mange som valgte å kjøpe lodd og mange som valgte å donere. Syns det var en glimrende ordning og det bidrar jo faktisk til at sidene kan bli bedre. Jeg har ikke noe imot å legge av en hundrelapp eller to for disse sidene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Gunnar, jeg synes ikke du skal være redd for dårlig samvittighet. De fleste har spart mer ettpar 100 lapper på info som ligger her inne. Og selv om du skulle få en hammer i hue og få deg jappse bil (f.eks) så finner nok forumet en måte å leve videre på. Uansett er IT kjøpt i dag uten reel verdi om ett år eller no'. Edit: må skrive flere innlegg. Kan bli sett på som gjerrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå